10 Ekim 2013 Perşembe

Grönland Gezisi

Ben Grönland'a gitmek istiyorum. Evet bildiğin en soğuk köşede ve neyle karşılaşacağımı bilmediğim bir ülkenin bir kaç şehrini keşfedip gelmek istiyorum. Geçen bir sitede (nerede rastladım inanın hatırlamıyorum) Nuuk şehrine girişte uçaktan karanın video çekimini izledim. Böyle 3 dakika felan izlemiş olabilirim, kutup ikliminin karada bıraktığı renklere aşık oldum. Ciddili araştırdım, Danimarka'dan aktarma ile gidiliyormuş. Kophenag'tan. Booking.com'dan 1-2 otel buldum, puanı ve konumu da güzel... Eee bunu buraya neden yazıyorsun diceksiniz? Ya bokumun bile donacağı bir şehrin cadde üstü bir pub'ında Baileysscoffee içmek çok heycan verici olmaz mıydı?:) Bunu günün her hangi bir saatinde düşünmek bile çok tatlı...

3 yorum:

  1. Benim de gözüm var bu kuzeyin renkli, üçgen çatılı kasabalarında fakat bu fotoğraftaki yumuşak ve sıcak ışığın yalan olduğunu düşünüyorum. Bok donması ne kelime, usulca yere uzanıp ölür insan gibi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de zaten google'da arama yaparken en cicisini seçmiştim, diyer resimler gayet moral bozucu :)))) Ya ben videodan çok etkilendim, linkini arıyorum bulursam koyucam < 3 Bu yazıyı okurken şunu da dinleyebilirsin; www.youtube.com/watch?v=8fr5xgQIlNY

    YanıtlaSil