11 Eylül 2017 Pazartesi

Overwhelm

Overhelmed diye bir kelime var, biraz cevirince bogulmus anlamina geliyor. Is sorumlulugu, kurdugum yeni hayatin getirileri ve goturuleri, tek basima aldigim kararlar vs vs? Hayir degil. Hic biri degil. Guzel bir ulkeye kactin, rahatsin diyenler var, evet rahatim. Gunluk rutinde rahatim ama hayatimin geri kalan kisminda donemsel kaygilar yasiyorum. Bu gecen surede daha cok yanlizlastigimi farkediyorum. Etrafimda cok yakin oldugum, duygusal baglar kurdugum insanlarin kalplerini kiriyorum. Ne istedigimi bilmiyorum. Okuz gibi davraniyorum onlara. Sonra kopek gibi pisman oluyorum. Bu overwhelm olayi boyle kisa uykularda gorulen kabus gibi. Gozlerimi kapatiyorum ve birilerine o sirada kotu davraniyorum. Bazen de hic ama hic degmeyecek insanlarin arkasindan kosup onlarin dostluklarina ihtiyac duydugumu saniyorum. Olmuyor. Bos islerin bol adamlarin pesinden gidip gunumu harciyorum. Farkindayim ama hayatim elimden dusuyor. 

Tarcin hasta. Canim cok sikkin. Kusuyor gunlerdir. Ingilizce konusan veteriner ariyorum.


4 yorum:

  1. aaa bana benzemişsiniz biraz, kaçın kaçın kaçın. şaka şaka, yorum yapmak gibi olacak ama bence muazzam bir şey başardınız, daha da yolun başındasınız gibi, düzelecektir.
    tarçın'a da çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senay hayat karsina almis tokadi basiyor bir yandan da kedoma uzuluyorum grip oldum uzuntuden :/

      Sil
  2. Olur öyle zamanlar.. Tarçın'a canım sıkıldı, nasıl oldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buldum bi doktor gittik kan verdik, yarin alcaz sonuclari, kusmasi gecti ama ne derdi vardi hala bilmiyorum. Ona uzuldum ben de hastalandim 3 gundur grip, yatiyorum evde.

      Sil