1 Ağustos 2017 Salı

Ev Yapimi Biralar, Istanbul Seyahati ve Kavusmaya Az Kala

Evet nihayet les balkonumu temizledim. Hic bir sey olmayan balkondan 3 poset cop cikti. Yerlerdeki pisligi cikarmak 2 saatimi aldi. Akil edip hortum almistim. Cok ise yaradi. Tasima su ile imkansizdi temizlik. Kedi icin biraz sikintili oldugu icin etrafi da file ile kapattim.  Aksaminda da plaj sandalyemi atip kitabimi ve birami elime alabildim. Bu balkonun 3 gun suren Berlin yazinda hakkini verecegim dostlar. Bu sabah yine yagmurlarla uyandim. Ama bu sefer piril pirildi etraf. Yagsa da fark etmez.


Yarin oglen Istanbul`a ucuyorum. Herseyi ikiser kez kontrol ettim. Bazen de ucer kez. Yani artik daha fazla kedi tasima videolari felan izlersem aklimi yitircem. Lutfen bir an once 5 Agustos olsun ve sabah O`nunla uyanayim.

Pazar sabah Triangel Label partisine gittik ama boyle sabah kahvalti yapip felan ciktik. Parti oglen 12.00`de basladi. Line-up yangin yeriydi. Ilk saatler Setaoc Mass harika atesledi. Bir miktar heyecanlandigim isimler de oldu ama Dup ve Reggae(!) calininca benim kacasim geliyor boyle yerlerden. Bayaa da elestiri almis sonradan yorumlari okudum. Oradan Berghain`a gittik ama hava harika olunca insanlar Berghain`a gelmemis bile. Garten sakin, icerisi bombostu. Yarim saat sonra Else`ye geri donduk. 11`e kadar oturduk. Hava misti. Bu da boyle hos bir ani oldu bize.

Setaoc Mass ve DVS1 ile tanistim. Sam`i daha cok sevdim sanirim London aksinindan dolayi. Kiz arkadasi da cok hostu. DVS`e de egilip fangirl`unum dedim yaa `cik tisikkir idirim` dedi. Dvs lutfen house calma.

Bir de cok uzun zamandir takip ettigim ve assiri begendigim bi hatun ile tanisma sansim oldu. Instagram`i hakki ile kullaniyor kendisi. Kim Else`de olucak diye story atmis. Ben dedim. ``Aaaa gelip selam ver mutlaka cunku ben seni tanimam`` diye yanit yazinca, hemen iceride gozlerim kendisini aradi. Tabi ancak 2 biradan sonra biraz cesaretim oldu. Cok sicak davrandi, sarildi ve iyi ki geldin dedi, bayaa bir sohbet ettik. Sonra O da eklemis beni. Ozgun bir hatun kendisini cok seviyoruz. Bu sefer Martin`i mekanda goremedim.

Berlin`in sorunu metrolarinin asssiri sicak olmasi. Disarisi 16 dereceyken kompartimanin ici galiba 40 felan oluyor. Cayir cayir bira kokuyor herkes. Iiiiimmiii en sevdigim. 


Bir is arkadasimizin vedasi icin butik bir biraciya gittik. Buralarda Craft Beer cok populer. Baska sehirlerin de biralarini icebildigin mekanlarin house beer`lari asiri basarili oluyor. Deske gidip sectigin biranin tandina bakip oyle alabiliyorsun. Begenmezsen baska secersin. Ben sanirim 4 farkli bira ictim. Biri siyah digeleri Pale Ale muadilleriydi. Mekan BrewDog. Kocaman masalari, kapi onu bahcesi harika pizzalari var. Kardesimle gitsek valla gece sonu bize hastaneden 2 yatak. Fiyatlar 4.5-12 Euro arasi degisiyor. Ackerstrasse 29, Mitte`de. 


Eylul`e kadar pek bir sey yok etrafta. Agustos ortasi bir Berghain yapariz belki. Ostgut Ton Nacht varmis. Atonal`a gidiyim diyordum ama sehir disi ay sonuna baska planlarim var. O nedenle butcemi koruyacagim biraz. Cok para harcadim.

Istanbul`dan 4`unde donuyorum. Arkadaslarimi cok ozledim. Bir mini-reunion yapacagiz. Umarim bloga geri dondugumde hersey yolunda gitmis olur. Dua edelim. Kahve icelim. Kus uyumayalim. Simdiden iyi ve gunesli haftasonlari.

3 yorum:

  1. Balkon güzel görünüyor, craft beer <3<3 ve umarım kedine kavuşursun :).

    YanıtlaSil
  2. Ay haydi kazasız belasız al götür çocuğu, bitsin bu hasret. Tarçın patatesi de Avrupa Birliği'ne girsin istiyoruz ailecek <3

    YanıtlaSil