21 Haziran 2017 Çarşamba

Yasiyoruz ve Seviyoruz Bu Hayati

Mer haa baaa. Ben geldim. 

Hannover gezisi ve aile ziyareti gayet hostu, harika yemekler daha da hostu. Hannover oldukca minnos ama bir Berlin degil. Tren`e uzun zamandir binmemistim, DB`dan arada bir bilet alip bir yerlere kacilasi. Merci DB.


Ay bir gelen bir giden yaz mevsimi sersem etti. Insallah grip olmam. Hala balkonumu duzenleyip bir sandalye atamadim. Masa ve sandalye almam gerek.


Marketten arada odama canli cicekler aliyorum, nergis, karanfil gibi. Odama boyle canli bir seyin en son ne zaman girdigi hakkinda hic fikrim yok. O sicak goruntuyu cok sevmeye basladim. 


Cicekler gibi bir de cilekler var arkadaslar. Metro istasyonlarinin girisinde sadece sabahlari acilan cilek standlari, yazin resmen habercisi. Arada sirada sadece bir kac liraya aldigim kocaman cilek tabagi ile pit pit ofise gidiyorum.


Dun balkonumda kedi buldum! Ggggggggaaaa. Arada sirada bir yalvarma sesi duyuyordum. Megersem ust komsum, cami aciyormus, geri iceri girmek isteyen keday da sesleniyormus. Dun kafami bir kaldirdim, kocaman bisi var duvarin ustune. Balkonuma kedi filesi cekmem gerekecek yoksa ben soyleyim yakinda cingar var.


2 Agustos`a bilet aldim. Istanbul`a gidiyorum. 3 gun kalicam. Cok kisa :( Kedinin islemlerinde her seyin yolunda gitmesini istemekten baska alternatifim yok. Tarcin`i her gecen gun asiri ozluyorum. Bazen gece uykumda ayak ucumda uyudugunu saniyorum. Uyaniyorum, yok. Arada tombis resimler geliyor Gokce`den...


Gecen S Bahn`a binip bir de ustelik yanlis durakta inip, Sostrene Grene`ye gittim. Resmen gelisimi bekler gibi, Berlin`e henuz yeni acildi. Bu kadar sevinemezdim. 

Hindistan cevizi suyu icmeye basladim. Cok saglikliymis. Et yemeyi birakma girisimlerim iyi gidiyor en azindan giristim sgkjhj.

Isim geregi gundemi 7/24 takip ediyorum. Ahasgjdsah olmadi kacamadim ulke gundeminden. Neyse. Malum bir Katar krizi aldi gidiyor. Ironik, 6 ay once Katar`a tasinma plani yaparken olanlari oturdum Berlin`den izliyorum.

Ofiste gecen birileri `deniz tuzli cikolata` ikram etti. Yedim. Niye boyle seyler uretiyorsunuz?

Kreuzberg`da random bir biraciya girdik oturduk. Iceri bayaa kalabalik ve iyi de muzik vardi. Sabah 7`ye kadar bira ictik desem kimse inanmaz. Ama ictik. Bizim evin oraya da Prag birahanesi acildi. Bunlar niye bana yakin olur bilmiyorum.

Gecen Alex ile Kater Blau`ya gittik. Yani guest listte olmasam gidecegim bir yer degildi ama line up`i gorunce fikrim degisti. Benim icin Bar 25`in ve Berlin`in onemi tartisilmaz. Dirty Doering`i dinledim o gece tek basima ve sabaha kadar dans ettim. Dirty Doering`i Kater Blau `da dinlemek beni Istanbul`da 2010`a goturdu. I would sanirim hayatimin hep bir kosesinde pamuklar icinde kalacak. Seviyoruz seni Doering. En cok da sabah 6`da guzel havada eve donmeyi ve gunesin isiklarini sevdim.


Arada sirada bit pazarindan eski cam siseler topluyorum. Gecenlerde facebooktaki bir gruptan da aradigim bir minik masayi buldum, gittim aldim. Bazen guzel seyler denk geliyor.


Mesela Sisyphos`a da gittik gecen. Uzgunum. Hic bir yer henuz bir Berghain olamadi dostlaaaar. Geliyooooorrrr gonlumuuuun efendisiiiiii, bu hafta DVS Eiiinn. Pazartesi off aldim. Yavas cal reis, ummet yetisemiyor.

Fermina esmis blogu kapamis, olur oyle seyler arada, nolur blogunu geri ac.

Orange is the new black`e basladim. Izlenesi var.

Ilham Kedisi`nin keday cocuguna kavusmasini tekrar kutlar, uzun omurlu bir birliktelik dilerim.

Arkadaslarimi ozluyorum. Biraz da Suma`yi biraz da Karakoy`u ve simit yemeyi.

Arada bir kartpostal atmaya devam ediyorum. Isteyen ozelden ulassin.

50 kilo oldum. Fikra bu kadar.


Turkuyede bir sikime yaramayan ama burada ekmek-su gibi olan Paypal`umu sonunda alman banka hesabim ile geri aktif ettim. Ama soyle weirdo bir durum var: cok calisanimiz oldugu icin ve bir resepsiyon olmadigi icin ofislere kargo istemek yasak. Evde de gun icinde kimse olmadigi icin internet alisverisi benim icin suan cozumsuz duruyor.

Evimdeki ocak malesef induction yani elektrikli, bu nedenle mocha pot kullanamiyorum. Ama evde basit bir filtre kahve makinesi var ve gorunen o ki sadece ben kullaniyorum slkdjkf. Bildiginiz gibi kahve makinasini insanlardan daha cok severim.

Dun aksam yesil fasulye ve pilav yaptim, bir kismini da ise getirdim. Cok uzun bir aradan sonra proper bir yemek yemek harika bir hismis.

Random acip izledigim bir film `The Way He Looks` ve cok sevdim. Pazar gunu icin guzel bir secim.

Basladi cirkin ayaklariniz, kekomanci bikinileriniz instagrama dusmeye. Yapildi mi Bodrum - Kas - Cesme planlari? Insallah yagmur yagar ve tatilde sweatshirt giyersiniz.

Gelecek aylarin shiftine bakip yakin yerlere yolculuklar yapmak istiyorum. Aahahahahah moruk kizi durduramiyoruz, bu kizin bir yere bilet alip valiz toplamasi gerek. Default olarak sirt cantasi, ucak bileti ve yedek don ile dogmus olabilirim. Niye yedek don? Temiz temiz gezelim.



Efendim bir kisa kisa`nin daha sonundayiz, boyle sakin-issiz bir hayat yasadigim icin artik haberlerin cogu gordugunuz gibi nerede ne yedim ne ictim, alamanci turk kizlarinin kiro purofilleri ve yesil abiye elbiseleri, igrenc mavi lensleri, 3 dilde almanca ingilizce turkce NISANLI yazan kilitli hesaplari hakkinda felan olacak aghjahgahah.

Kus uyumayin, kahve icin ve dans edin. Tschussie!

6 yorum:

  1. Blogunuzu yeni keşfettim, Berlin ile ilgili yazılarınızı okuyunca eski Berlin günlerime döndüm, fotoğraflar çok tatlı...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay tesekkuler :) Ne mutluuuu. Bloga her zaman beklerim girisler ucretsiz!

      Sil
  2. Ah bee, yazını şimdi gördüm bak!
    Ağustos'a bişeycik kalmamış. Zaten Temmuz'u Tarçın kedisinin gelişi şerefine evi düzenlemeye adarsın. Son bi kaç gün önceden Wilkommen Tarçın falan yazılı pankartlar, balonlar şey eder öyle getirirsin yavrucağı. Ay hadi kavuşun artık valla Fındık kedisiyle hep dua ediyoruz. Artık senin de paylaşımlarında kedi istilasına uğramak dileğiyle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim iyi dileklerin icin Arzukus. Blog yazini ben de simdi okudum, yorumumu biraktim. Agustos ortasi kismetse bol kedili bir yazi da ben yazabilirim. Dua edin lutfen!!!

      Sil
  3. Fotoğraflar çok güzel, çilekler <3<3<3 en sevdiğim yaz ürünü :) ve bir kahve insanı daha <3 :). Kedine bir an önce kavuşman dileğiyle :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler iyi dileklerin icin! Sevgiler.

      Sil