22 Mart 2017 Çarşamba

Ayyyy Hellolar ve Fingerscrossedlar

Yaaaaaaaağğğ neyi nereye yazayım, nereden başlayım bilmiyorum. Olanları bir bir yazıcam ama bir sneak peek de yazmadan geçemiycem, bu güzel networkü haberdar etmek için. İyi bir iş teklifini kabul ettim ve iş vizesi başvurusu yaptım. Galiba gelecek ay Berlin'e taşınıyorum... Düşündüm, istedim, yaptım, oldu. Aslında keşke bu 4 lafla her şey bitse. Değil mi? Detaylarını, prosedürü ve süreci yazmayı çok isterdim ancak şuan çok erken ve sadece burası değil, hayatımın hiç bir evresinde denemediğim bir oyunun sayfasını açıyorum. Bilmediğim bir ülkeye taşınmak başlı başına bir macera ve beni çok motive ediyor. Süreç olumlu gidiyor 1-2 aksaklık dışında. Vize verirlerse bürokratik tarafını biraz bitircem. Geriye angarya işler kalacak. Ev, Kedi, Eşya, İkamet vb. onlardan da pek çekinmiyorum, araştırıp öğrenip hepsinin üstesinden gelirim açıkçası. İstanbul ve Türkiye sayfasını kapatmayı dört gözle bekliyordum. Bu fırsatı iyi bir zamanda buldum. Umarım bu yazının devamında, tüm süreci gitmek isteyenlerle paylaşır, Berlin'deki maceralarımı da ekleyebilir, hayat deneyimlerimi size yazmaya devam ederim. FINGERSCROSSED! Küs uyumayın, sevişin, hayal edin ve asla vazgeçmeyin! En kısa zamanda tekrar haberleşmek üzere.

10 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun...

    YanıtlaSil
  2. aaaa resmen gözümüzün önünde bir hayal gerçekleşti. bravo, acayip seviniyorum, çok tebrikler. ünlü olunca bizi unutmayın sevgili bayansilvia (sadece bizi unutmayın, diğerlerini rahat rahat unutunggg).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senay , bi sonraki tatil . skyscanner , berlin ,enter

      Sil
  3. evrene olumlu enerji göndere göndere istediğini kopardın. neden oldu anlamasam da epey bir duygulandım ve sırtına pıt pıt indirip hey yavrum benim, gidiyorsun demek deyip şlop şlop yanaklarından öpesim geldi. hadi uğurlar olsun senden iyi berliner mi bulacaklardı ayol?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic taniyip gormedigim halde yazisindan bu samimi dilekleri hissetmek ayri bir his. Umarim sans benimle olur, son virajim kaldi, yapabilecegimi dusunuyorum. Berliner olmak konusunda cok iddaam yok ama oralarin hakkini vericem :)))

      Sil
  4. Otuz yıldır yaşadığım İstanbul'dan geçen sene Çorum'a taşındım ( mecbur kaldık)ilk hissettiğim şey "aydınlık" olmuştu boşluk düzlük tepeler tarlalar...ama çok şeyin eksikliğini hissediyorum...Hayatında hiç yurt dışına çıkmamış biri olarak yolunuz açık olsun diyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem ile babam hakiki Çorumlu. Bu durumda ben de Çocumlu oluyorum. Hala evimiz ailemiz akrabalarımız var orada. Güzel bir Anadolu şehrinde yaşıyorsunuz ve yazdıklarını ilgi ve sevgi ile okuyorum. İyi dileklerini inan buradan hissettim. Teşekkür ederim. : )

      Sil
  5. I knew it. Best of luck.

    YanıtlaSil