30 Ocak 2017 Pazartesi

İhanet Sarısı Fönlü Saçlarınız

Galiba bir histeri geçiriyorum. Korkunç bir sinir harbi yaşıycam yakında. Acayip yoruldum ve tiksindim dijital kanallardan. En kötüsü de işim gereği 7/24 içinde olmak zorundayım. Bu zorunluluk altında gün geçtikçe eziliyorum. Bu mecraları amaçtan çıkartıp bir araca dönüştürmeyi başarabilmiştim. En azından bir miktar. Ne biliyim, çevremdeki bazı insanları, paylaşımlarından dolayı yargılamayı bırakıp, tahlil etmeyi bırakıp, show yaptıklarına ikna etmiştim kendimi. Bazılarını, "bu ne beee? 10 sene önce bilmem nereden, bilmem kimin arkadaşı, benim özelimi niye görüyor olm" diye engelledim. Yetmedi yetmiyor. Her yerden çıkıyorsunuz. Bakın bu iletişim hiç değil. Çok rahatsız olduğum bir dünya ortaya çıktı. Her yerden hayatıma saldırıyorlarmış gibi hissediyorum. Bu dereceye gelmesinde etken aslında yine bizleriz, evet. Ama tüm bunları az tatmak istiyorum. Az olsunlar. Çok küçük miktarlarda. Bu sabah işe geldiğimde, bir yandan whatsapp'ımın çalması, öteki yandan gece 11'de iş telefonuma abdik gupdik reklam emaillerinin düşmesi, bir yandan aaaawww rakip işletme nö poyloşmoş, bir yandan ölücü, doymayan dijital kesmin beğeni kasması bunu takip etmek zorunda oluşum, bir yandan annelerimiz trip atar "nödön böğönmöyorson fotoğrafloromo?!". SIKILDIM. HEPİNİZDEN SIKILDIM. SAMİMİYETSİZ SİYASİ YAZILARINIZDAN, APTAL SELFILERINIZDEN,  KIRMIZI RUJLARINIZDAN, HER EKRANI AÇTIĞIMDA GÖRDÜĞÜM İHANET SARISI FÖNLÜ SAÇLARINIZDAN SI KIL DIM. YETER!

4 yorum:

  1. İtidal gibisi yok. Her şeyin aşırısı yumurta sarısı. İnsan bir noktaya kadar sabredebilir ama sonrası için de itidali arıyor doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30'dan sonra kafayı yedi dicekler.

      Sil
  2. Allahım ben de zırt pırt böyle isyanlar yaşıyorum ama HİÇ BİR MECRADAN DA geri kalmıyorum. Hayır senin işin gücün var, benim neyim var? Saf mallık başka bir şey değil kapat gitsin hepsini kurtul! Sonra oturup kendime kinleniyorum. MERHABA İÇİMİZE İŞLEMİŞ 21. YY İKİYÜZLÜLÜĞÜ MERHABA!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Getirileri de var götürüleri de. Ama bu denge çok bozuldu. Çok rahatsızım. Son bir virajım var. Bekliyorum. Asabım bozuldu.

      Sil