10 Temmuz 2016 Pazar

Ayvalık : Yamyavaş Hayat

5 gün boyunca, koca bir 5 gün boyunca HİÇ BİŞİ YABMADIM. O kadar özlemişim ki hiç bişi yapmamayı. Son gün babam uyuyup kaldığım koltukta beni "Kalk kızım! Tatile mi geldin burayağğğğ" diye uyandırdı. AHAHAHAHAHA. Çok afedersiniz, tatili fazla kaçırmışım. Avusturalya'dan aldığım organik güneş yağı da geldi. Beni hayal kırıklığına uğratmadı. Yaz mevsimi bu şekilde devam edebilir. Fermina'ya da umutlu bir haber; Grange bitti. Envanterim 1 okunmuş kitap oldu. Sadece 1. Aasdfg.
 
Ege'yi, Ege'nin bloğunda yazmayı seviyorum. Takvim yaprakları değişiyor ama dertler hep aynı diyorsanız, demeyin. Buradan uzakta, güzel ve gündemsiz ülkelerinizde, hayatın akmasına izin verin. Burada tünelin ucu sikkim gibi bir yere çıktı. Canım felfena sıkkın. Ulan daha 1-2 sene evvel sokakta dövülerek öldürülen bir gencin katil ülkesinde yaşamadığınız gibi, kıymetini bilmediğiniz güzel  hayatınızdan ve sıkılmışlığınızda şikayet ediyorsunuz, benim buna kalbim accayip kırılıyor.
 
Midilli kıyılarını izleyip, işimi kaybetme paranoyası ile ücretsiz izine eveth diyerek, Ayvalık'ta mayhoş bir tatil yaptım. Şu aşağılarda bir yerlerde Edit Select dinlediğim anlar ve bir miktar Ege kokusu ile sizi burada bırakıyorum. Ve Pazar gününün vıcık bok kıvamındaki otel nöbetime sinir katsayım tavan şekilde geri dönüyorum.
 
Beni gelecek 6 saatte motive eden tek şey mutfaktan taze filtre kahve almak ve özendiğiniz hayatı yaşamaya devem etmek için gelecek haftalarda Bodrum Xuma Beach'de gerçekleşecek Chillout Müzik Festivali'ne gidecek olmam. Ucuna da biraz slowwww motion Yalıkavak tatili ekledim. 9 sene sonra Bodrum'da görüşmek üzere. Esen kalın.
 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder