29 Temmuz 2016 Cuma

Bodrum Chill-Out Music Festival ve Yalıkavak'a Kısa Bir Kaçış

Bodrum'da yaşadığım yılları saymazsam, Bodrum'un hiç görmediğim bir yüzünde kaldım ve Yalıkavak taraflarını çok sevdim. Bu sene İstanbul'da gidemediğim Chill-Out Music Festival 'ın Bodrum ayağı için gittiğimiz Yalıkavak'da 5 günümüz dolu dolu ve harika geçti!

 
Kaldığımız mekanı şans eseri keşfetmiştik. Bahçesinden içeri girdikten sonra ne kadar isabetli bir karar verdiğimizi anladık. Kahvaltısından, temizliğine kadar her detay ile tek tek ilgilenmeleri harikaydı. Villa Cozy 'de bize çok güzel bir kalış imkanı sunan ve en güzel şekilde ağırlama yapan Mine & Haldun Könümen çiftine sevgilerimi yolluyorum! Güzel fotoğraflar aşağıda.
 
 
Xuma Beach 'de gerçekleşen festival haricinde, etraftaki plajlarda vakit geçirdik, evin sahip olduğu havuz başında bolca eğlendik, rakı içtik, Bodrum'a uğradık ve Gündoğan'da Sail Loft Surf Bar'a gitmeden dönmedik. Son gün dönerken havalimanında o kadar buruktuk ki,  "şu son çıkıştan geri mi dönsek" diye iç geçirerek İstanbul'a geldik.
 
 
 
Festival, şüphesiz içinde Can Tanca'nın parmağı olan her şey çok kaliteli, çok güzeldi. Line up harikaydı. Acid Pauli, Bedouin, dOP, Goldcap, Eduardo Castillo, Oceanvs Orientalis, Doğan Aktay ve Can Tanca 2 gün boyunca dinlediklerimizdi. Goldcap'in müthiş müzikleri ile ayaklarım denizde kıyıda dans ettiğim anlar aklımda! Deniz ve güneş, hepsi bir araya gelince, alla alla cennete mi geldik oluyor insan. Güzel görseller ile sizleri burada bırakıp işlerime dönüyorum. Sinsice beklediğim Eylül ayı için de enteresan haberlerim var. Çünkü özendiğiniz hayatı yaşamaya devam ediyorum bahahahahah. Kahve için ve küs uyumayın! Sevgiler.
 
  


10 Temmuz 2016 Pazar

Ayvalık : Yamyavaş Hayat

5 gün boyunca, koca bir 5 gün boyunca HİÇ BİŞİ YABMADIM. O kadar özlemişim ki hiç bişi yapmamayı. Son gün babam uyuyup kaldığım koltukta beni "Kalk kızım! Tatile mi geldin burayağğğğ" diye uyandırdı. AHAHAHAHAHA. Çok afedersiniz, tatili fazla kaçırmışım. Avusturalya'dan aldığım organik güneş yağı da geldi. Beni hayal kırıklığına uğratmadı. Yaz mevsimi bu şekilde devam edebilir. Fermina'ya da umutlu bir haber; Grange bitti. Envanterim 1 okunmuş kitap oldu. Sadece 1. Aasdfg.
 
Ege'yi, Ege'nin bloğunda yazmayı seviyorum. Takvim yaprakları değişiyor ama dertler hep aynı diyorsanız, demeyin. Buradan uzakta, güzel ve gündemsiz ülkelerinizde, hayatın akmasına izin verin. Burada tünelin ucu sikkim gibi bir yere çıktı. Canım felfena sıkkın. Ulan daha 1-2 sene evvel sokakta dövülerek öldürülen bir gencin katil ülkesinde yaşamadığınız gibi, kıymetini bilmediğiniz güzel  hayatınızdan ve sıkılmışlığınızda şikayet ediyorsunuz, benim buna kalbim accayip kırılıyor.
 
Midilli kıyılarını izleyip, işimi kaybetme paranoyası ile ücretsiz izine eveth diyerek, Ayvalık'ta mayhoş bir tatil yaptım. Şu aşağılarda bir yerlerde Edit Select dinlediğim anlar ve bir miktar Ege kokusu ile sizi burada bırakıyorum. Ve Pazar gününün vıcık bok kıvamındaki otel nöbetime sinir katsayım tavan şekilde geri dönüyorum.
 
Beni gelecek 6 saatte motive eden tek şey mutfaktan taze filtre kahve almak ve özendiğiniz hayatı yaşamaya devem etmek için gelecek haftalarda Bodrum Xuma Beach'de gerçekleşecek Chillout Müzik Festivali'ne gidecek olmam. Ucuna da biraz slowwww motion Yalıkavak tatili ekledim. 9 sene sonra Bodrum'da görüşmek üzere. Esen kalın.