17 Haziran 2016 Cuma

Nerede Bekleyeyim Sizi? -Cehennemde. Kaçta orda olursunuz?

Sanki gezip tozmazsam buraya gelmicekmişim gibi hissetmeye başladım, özlüyorum bloğu ama motivasyonum hiç yok. Tatil yapmam gerek.
 
1 aydır yazmıyormuşum, elimizdeki telefonlardan dolayı bence artık daha az yazıyoruz, hislerim o yönde.
 
Çok da bişi olmadı, ben sosyalliğimi biraz daha kaybettim. Bu son 1-2 ayda hiç kitap okumadım. Elime alıp o sayfaları çevirmeye tiksinçle bakıyorum. Hiç canım istemiyor.
 
 
Fermina'dan görüp aldığım 2.kitabı da gururla kitaplığa kaldırdım ve elimi dahi sürmedim. Can, bataklıklı müzikli seri katilli olanı aldı, herif bitircek, Grange'yi de aldık, ona başlıcak neredeyse, ben 2'sine de başlamadığım gibi gittim keriz gibi 2 tane de İhsan Oktay Anar aldım. Ahahahahah bu durumda okumadığım 4 kitabım oldu. Başım dik, elimi sürmüyorum. Aylardır şu moddayım, amaaaaan bi başlasam zaten 3 günde biter. S*ktr et."
 
Heyecanla yaptığım tek şey 4 Haziran'daki Suma Beach açılışıydı. Cumartesi gidip ertesi gün döndük. Dans ettik, sabah arabada uyuduk, uyandık, tekrar dans ettik. Çok kalabalıktı güzel müzikler dinledik, görüşmediğimiz dostları gördük, araya kış giriyor sonra yaz geliyor ve ailenden birini görmüş gibi karşılaşıyorsun.
 


 
Bu sene Chill-Out Müzik Festivali'ne gitmedim. Ben. Chill-Out Müzik Festivali. Gitmedim. Yanlış duymadınız. Bu sene Lifepark'ta yoktum ama başka planlarım var çünkü özendiğiniz hayatı yaşamaya devam ediyorum ahahahahah.
 
Son 1-2 basket maçı haricinde spor aktivitelerini sınırladım. Aslında kendiliğinden oldu, buna da enerjim yok bu aralar. Euro 2016 hiç umrum değil.
 
25 gündür alkol almıyorum. Biraz ara verdim.
 

Sigarayı bırakalı da 8 ay oldu. Bu da Fermina'nın kafaya gelsin.
 
İşler çok kötü turizm durdu ama benim işlerim her zamanki gibi bitmiyor. Pazarlama ölmeyecek.
 
Haniii, yıllar önce Kastellorizo'yu yazmıştım size hatırlar mısınız? Heh işte. O ada hala düşlerimde.
 
Ama Berlin'i daha çok özlüyorum. Çok.
 
 
Yoga matı aldım bir tane rengine aldanıp, bok gibi çıktı, internetten alışveriş yapma fikrinden benim gibi birini soğutcaklar.
 
Evim leş gibi, kışlıklar birbirine girmiş, her yer topak tüy, 45 gündür çamaşır yıkmadım giyicek donum kalmadı, yorganları kaldırmam gerekti, dağ gibi pis mutfak, hala öyle malak gibi yatıyorum, o kış modumdan çıkamadım, mutsuzluktan ölücem, zorla başladım hepsini yapmaya, hepsi bitti, geriye 1 makine çamaşır kaldı, 4 taneden sonra kdhsajkdha. Öldüm güzün aydın.
 
Kötü haberi size vereyim. Bu sene o kadar gezmeden sonra yıllık iznimin bittiğini, seyahatlerimin olmayacağını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Yeni tatil planları, güzel fotoğraflar ve bol gezmeli yıl bana devam ediyor. Sinsice gelecek ayları bekliyorum kdslaja.
 
Bayramda Ayvalık'ta olacağım. Ama beni açıkçası zor bir zaman bekliyor. Refresh olacağım bir hafta olacak, alkol ve yemek konusunda ciddi sıkıntılarım var, sonu gelmiyor, sıkıntıları çözmeye gidiyorum.
 
Mat bir kenarda kalsın, sipariş ettiğim açık saçık iddaalı mayo gelmedi, iadesini aldım aliekspresten, iyi ki de gelmedi zira kilo aldım 2 ay içinde. Koton'dan da aldığım bikiniyi mağazada değiştirmek zorunda kaldım, ona da girmedim, mutlu olmak için Avusturalya'dan organik bronz yapan güneş yağı sipariş ettim, bakın bu çok önemli tamam mı, yaz geldiğini anlamak istiyorum. Nerede garip gurup pazarlama eseri ürün varsa gidip ben buluyorum. Bu yağın gerçekten iyi bir instagramı var ve yokarda dijital dünyadan şikayetçi olan ben gittim ordan 80 liraya yağ aldı. Hüzünlü biten roman gibi bir durum.
 
Takı, minik bir çanta, çeşitli eğlenceli septumlar, beyaz renkli tattoo haricinde aldığım bir de dantel büstiyer var. Eeee o da 80 beden ama galiba biraz daha genişlersem memeleri kesmek zorunda kalıcam.
 
İyi bari yorgunluktan ölmemişim.
Asos'tan bir de günlük ayakkabı aldım, valla iyi cesaret UK'in kafa karıştıran abuk subuk ayak numaralarına rağmen ingiltereden inşallah palet gibi bişi gelmez? 
 
Çok uzun bir aradan sonra H&M, Mudo, Bershka, Zara ve Mango'dan çeşitli alışverişler yaptım. En severek aldığım, kolsuz rave bir tshirt, siyah kimono ve seksili bir body oldu. Aynen body. Peki soruyorum nerede giyincem? Zerre fikrim yok.
 
Bath & Body Works'den, gerçi bunu kendim almadım, Can'nın hediyesi, ansızın hayatıma buranın 3 tane body spreyi girdi. Yav benim bu markadan haberim yoktu, bayaa da pop bişimiş, İstinye Park'ta var. Evde gelip gidip kokluyorum. Aşırı güzeller, neredeyse vodka ile karıştırp içicem.
 
Çok kısa hayat, kafayı yicem abiiiii, mesela seneye İzlanda'ya gitmek istiyorum ama aynı zamanda hala bir Kanken satın alıp, yeni bir (Engin'e bir selam o anladı) Stan Smith de almak istiyorum ama aynı zamanda Amsterdam'da yine göt gibi kafa ile müzelerde kaybolmak, üşenip gitmediğim Foodhallen'e gitmek ve aynı zamanda Kopenhag'a tekrar uçmak, zamansızlıktan gidemediğim Papiroen'e gitmek istiyorum. Hiç biri için zamanım yokmuş gibi hissediyorum.
 
Snapchat'den de sıkıldım. Sadece yemek tarifleri için izliyorum. Yaptığım da yok gerçi. Ormanların içinde pirenses gibi bir yaşam hedefliyorum. Şöyle mesela;
 
 
Son zamanlarda rüyalarım yine aldı başını gidiyor. Kaplumbağlardan yaz günü yağan kar-tipiye her çeşit olay var. İyi uyuyamıyorum. Hiç iyi uyuyamıyorum.
 
Efendim, Ağustos'ta Suma Beach'e Electronica Festival come-back yapıyor. Bilemicem Altan.
 
Hadi esen kalın, kahve için, küs uyumayın, iyi hafta sonları.

2 yorum:

  1. Ay 8 ay mı? Ben 3 gibi olurum cehennemde ühü.
    Sen giyersin o badiyi, dans etmeye giden insansın. Zaten saydığın her şeyi senin gibi kızlar giysin diye üretiyorlar. Gelip benim dolaplara baksan yerlerde yuvarlanırsın herhalde gülmekten, bende de var kimono, Ata'nın huzuruna çıkarken giyiyorum.
    Kayıp Şeylerin Bakım Kılavuzu da güzel, sen al, belki Can okur mehehehi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yok daha fazla alamıcam kitap, geçen şu Esra Türkekul'u konuştuk, onu da okurum dert etme, ama sen önce bi geçen aldıklarına başla dedi. Ay ben bunun çocukluğunu biliyorum, kitap okumayı benden gördü, şimdi bana tavsiye veriyor.
      Body konusunda çekincelerim var belki bir hot pan ile giyerim, yaşasın hot panler!
      Sinsice gelecek ayları bekliyorum.

      Sil