7 Mayıs 2016 Cumartesi

"Hoşgeldiniz. Adresi Görebilir Miyim?"

Berlin...
Bir arkadaşımın da dediği gibi "bu sefer de temelli gidemedin kdhajhsa". Gittik ve döndük, ama, ben, bilmiyorum, pek iyi değilim, döndükten sonra...
 
... Akşam bir gece klübünde sırada beklerken kimliğim yok. Kimliğim yok! Oradan sonra nereye gideceğim belli değil. Soğuk, yağmur, rüzgar. Kusuyorum sokaklarda. Bir arabanın yanına oturuyorum. Birisi geliyor, yardıma ihtiyacın var mı gibi bir şey soruyor. Gözlerim görüyor yüzünü. Korkunç biri gibi ama yardım etmek istiyor. Suratıma bakıyor. Just, just leave me alone!!!! diye bağırdığımı anımsıyorum. Kusuyorum tekrar, bekleme sırasından çıkıyorum, kafam korkunç yüksek, odaklanamıyorum kendime, ilk taksiye el yapıyorum, şöför hoşgeldiniz adres neresi diyor, ona o an o kadar güveniyorum ki, enerjisi beni sakinleştiriyor. İsmi Arbo, İtalyanmış, odaklanamıyorum, sesi o kadar iyi ki, "bazen hayatımızda bazı şeyler olmak zorundadır, Roma'dan geldim, burayı seviyorum, umarım sen de seversin "diyor, ağlayamıyorum, bağırmak istiyorum, "hayatımın 3 senesi sikildi Arbo, hayatımın son 3 senesi sikildi, yok oldu!" diyorum, bir anda dünyanın en mutlu insanıyım, bi anda arabayı ve onu kucaklayıp sarılmak geliyor içimden, you save my life Arbo diyorum, elini sıkıyorum, telefon numarasını veriyor, bir şey olursa ara diyor, hostelin kapısına kadar bırakıyor beni, parayı doğru miktarda veriyorum, 13 euro, odama çıkıyorum. Odayı bulmam zaman alıyor. 104 no'lu oda nerede!?  106 var, 105 var, 4 neredeeeee!!!!!?!? Allahın cezası hosteller! Yastığım pis, sarılıp uyuyorum ona, burnuma çimen kokusu geliyor. Güneş ve çimenler... Ne güzelsiniz.  
Ertesi gün, ertesi gün, her şey normale dönüyor. Dişlerim, yüzüm, her yerim ağrıyor. Sokakta yürürken bir anda sanki 15 senedir orada yaşıyormuşum da, markete çıkmışım gibi. Çilekleri elimle seçip, bit pazarındaki hırkaları 5 euroya düşürmek için almanca pazarlık yaparken elimdeki portakal suyunu tepeme dikiyorum, pazar sabahı güneş pas parlak.
 
Ben artık hiç eskisi gibi değilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder