6 Mayıs 2016 Cuma

Annem Hakkında 20 Cevap “8 Mayıs Özel”

Efendim, bambaşka bir mim ile araya giriyorum, çok güzel bir yerden yakaladım, benden kaçmaz! Blogseverlerin dikkatini çeker diye düşünüyorum, bazı sorular çok özel ama yine de eğlenceli detayları kendi aramızda paylaşırsak hoş olur diye düşündüm, annelerimizi anmış oluruz, dileyen yapabilir. Biliyorum şuan aktif bir şallaj var ama, ben özellikle, Fermina’nın annesini çok eğlenceli, komik bulduğum için onun mimini okumak isterdim. Tüm annişkoların anneler gününü kutluyorum. Minnoşların ömürleri uzun olsun. Olmayanların da toprağı bol olsun. Minnoş kalplerde uzun yıllar hatırlansınlar. 

Annemin adı Şengül. Sol omzumda ve sırtımda gül dövmeleri de var. Annemle biraz ilgili olması hoşuma gidiyor.
Annem 54 yaşında.
Annemin mesleği ev hanımı. Aşırı becerikli. Emekli olmadan evvel de ilkokulda kantini vardı.
Annemin gözleri yeşil.
Annemin saçları sarı-açık kumral.
Annem 70-72 kilodur.
Annemin en sevdiği renk yeşilin koyu tonları.
Annemin en sevdiği yemek O’nun annesinin yaptığı yemekler J
Annemin en iyi pişirdiği yemek; off tonla var, hangi birini yazıcam, ilk aklıma gelen; balığın her türlüsü ve sebzeli türlüler.
Annem en çok kanvas pantolonlar,renkli şallar ve jean giyer.
Anneme en çok siyah şık döpiyesler,bordo oje ve koyu renk saç yakışır.
Anneme en çok yerli tartışma programları ve almanca yemek tarifi programları izler.
Annemin harika Almanca konuştuğunu biliyor musunuz? Yabancı dil temelimi anneden almak çok tatlı bir şey.
Annem kardeşlerinin yaptığı espirilere çok güler.
Annemin en yakın arkadaşı babam.
Annem bizim başarılarımızı dinlerken mutlu olur.
Annem etrafı dağıtmamıza veya mutfağı kirletmemize çok kızar.
Annem kızdığı zaman Hayret bişisiniz,pes yani! der. saçdhajsdahahha
Annem bana Silviacığım yada Silaviakuş diye seslenir.
Annemi O’nun tahmin edebildiğinden daha çok severim.
Annemi en iyi anlatan kelime : “Güzel kokulu anne”. Biraz arabesk oldu ama resmen öyle kokuyor. 30 senedir değişmedi.

3 yorum:

  1. Çok hoş bir yazı olmuş... :)

    Anne ve baba yakın arkadaş .:)

    Neyse ben de beklerim bloguma! :)

    YanıtlaSil
  2. Kısa ve öz bir tanıtım. Bir anneyi tanıtmak için bir kaç özelliğinden bahsetmek bile onun nasıl bir insan olduğunu bize göstermiş olur.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel düşünmüşsün.

    ben de yaptım. :)

    YanıtlaSil