15 Nisan 2016 Cuma

VSCOcamlar ve Pasaportlar Hazır Mı? Ben Kaçar.

HEY HEY DE HEY HEY! SİNİRLERİNİZ YATIŞTI MIIII. Valla benim tam yatışcak gibi oluyor, bişiler patlıyor, hadi biraz ağlayıp açılıyoruz, çıkmıyoruz felan sokağa, hop güneş doğuyor, yaz geliyor, sonra ver ordan bir ofis yoğunluğu, bir gece nöbeti, bir halka atarlanmalar, trafik bok püsür, yine geriliyor asfalyam, reglydi, kargo firmasıydı, müdürdü, yok evde su bitmiş, yok kedinin kumu, annenin tribi, başa dön. Bugün cuma şükretmeye değil ağzınıza sıçmaya geldiiiiiim. PARTNERS IN CRIIIMMEEE pov pov pov popopvvvv. Haftaya yine Berlin!!!!! En sevdiklerimle. Pasaportlar, Schengenler, VSCOcam'ler açılsın! AAHAHAHAHAHAH Havaya 3 el ateş ediyorum ve gidiyorum. Güneşli hafta sonları ve bol kahveler, after partiler.
 

8 yorum:

  1. Ben de 24ünde arkandan uçuyorum.
    Az bekle, buluşalım Amisterdim'de :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anaaa ne gülerim karşılaşırsak, koca avrupada! 28inde gidiyorum ben, gruptan ayrılabilirsem görüşürüz, şimdi ne desem boş, zira gündüzleri uyucaz geceleri çıkıcaz.

      Sil
    2. E çay koydum karpuz kestim bekliyorum, nerden çıktı Amsterdım?! :D Aman tamam kıskanmadım ya, gezin gönlünüzce köftehorlar..

      Sil
    3. Aşkım valla daha geçen konuştuk biz ne zaman bu kıza gidicez diye, benim 1-2 seyahatim daha var avrupaya, Jardzy de işleri yoğun, ortak bir zaman gerekiyor. Sözüm söz kız ben gelecek olmadı sırt çantası ile. Yer yatağı var mı evde? Uyku tulumu da olur. Şehir dert etme zaten elimin içi gibi biliyorum. dslaklasj

      Sil
  2. Gezi yazısı bekliyoruz ama haa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahajshahahhahahaah bir onceki 4 gunluk Berlin yazisindan sonra bu sefer gece hayati icin gidiyorum, paramparca olup donucem, umarim kayda deger olur yoksa buraya gelip kafam göt gibiydi hic bisi hatirlamiyorum diye yazmak istemem.

      Sil
  3. bu meydan okumada Bayansilvia da olsa deyip içimden instagramdan ötürü uzaklarda olduğunu düşündüm ya ben senin... meğer sonra gidecekmişsin uzaklara... neyse dönünce gezi yazısı okuruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sen demeden ben kayitlarima aldim bile, evet nisan sonu gidicem, gitmeden evvel bir kismini yapar size yetisirim :))) o instagram cok sikinti ya aldanmayin oraya :))))

      Sil