7 Mart 2016 Pazartesi

Mim, Bok İkonu Hayatım ve 30'a 3 Hafta Kala

Ay kızlaaarrr napıyonuz? Mart geldi, kocişkolarınızı delirttiniz tabi, kaçtılar mı evdeennn? Kaçtılar tabi. Daha güzel amların peşinden kaçtılar. Afferim onlara.
 
Ben valla maytap geçer gibi, bir yazdım bir yazmadım, Berlin notlarım kaldı taslaklarda öööyyleee, sokak itleri gibi çalışıyorum.
 
Mideme kramplar giriyor çok, kahveden.
 
Dün gece uykumdan ağlayarak uyandım, soluma döndüm yorgana sarıldım, geri uyumuşum, o arada neye bağırdımı burada yazamıcam ama içler acısıyım kızlaaarrr.
 
Berlin'i 3 ve 4 günü birleştirip yazıp bitircem, biraz işlerim azalır gibi oldu ama asıl olay Nisan'dan sonra başlıyor.
 
Başka haberler olaylar var, 1 aydır hayatım ayfonun bok ikonu gibi geçti, napıcamı şaşırdımöööööö.
 
Aaaaaaa mim yapmışsınız, hayretler içindeyim, ama J de yapmış, dünyanın sonu mu geldi noldu? Kesin bir sik oldu haberim yok. Mim bizim işimiz, cevap vericem ve gidicem. Giderken de Fermina na na na na diye eko yapıyorum.
 
1) Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor musunuz?
Argo dilimi kaldırabilecek olanlara alt yazı şeklinde geçiyorum ama okumaları için değil. İddaalı bir şey yapmıyorum en nihayetinde. Okunursa zaten okunur.
 
2) Neden blog yazıyorsunuz?
Kendi kendime konuştuğumu sanıyordum, olmadığını bilmek güzel oldu. Şimdi yazdıklarımı unutmamak için not aldığım bir yer gibi. Sosyalleşiyorum burası sayesinde.
 
3) İlk yazınız ve son yazınız arasında nasıl bir fark var?
İlk yazılarımda Cengiz Kurtoğlu gibi gereksiz bir dert ile yazıyordum. Şimdi ise tarzı, otobiyografi olabilir. Peynirimsi.
 
4) Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?
Takip ettiğim bloglar; kimsenin henüz keşfetmediği, kütüphanede bulunmasın diye yerini değiştirdiğim kitaplar gibi.
 
5) Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?
Bence blogspot yazacaklar zaten çoktandır yazıyor. Gerisine önermiyorum. 
 
6) Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?
Kendimle ilgili yazacaklarım elbette özgün ama bir bilgi paylaşıyorsam mutlaka kaynak kullanıyorum.  Wiki’den teknik bilgiler, şehir ile ilgiliyse Timeout Istanbul. Seyahatlerimi kendim planlıyorum ama Tripadvisor’dan destek aldığım oluyor. Google Map, Instagram Venue, Pinterest ve Yelp kullanmayı seviyorum. Like-a-local siteleri bolca takip ediyorum.
 
7) Diğer blog sahipleriyle iyi iletişim kuruyor musunuz?
Bilmem, galiba boka basıyorum bu konuda , yok kuramıyorum yaa, onlar beni çok arayıp soruyor ama ben hayatı biraz hızlı yaşadığım için onları ihmal ediyorum. Özür dilerim. Etmiycem bi daha.
 
8) Şikayetçi olduğunuz konular var mı?
Ayyy offf var! Olmaz mı? Boş mezar olsa gircek, bedava kozmetik ürünlerini, çirkin suralarında deneyip, “bu föndöteni tivsiyi ediyirim” diyen kezolara, “Blogunuzu çok beyendim, bana da beklerim” diyenlere, bakınca da blogta kısır-poğaça yapan köylülere sinir oluyorum. Çağırmayın çünkü gelmiycem!

11 yorum:

  1. ha ri ka ! :) Son cevaptaki samimiyeti çoğu blogta bulamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, samimiyete hoş geldiniz, girişler ücretsiz, iyi eylenceler!

      Sil
  2. Kendimi bu sayfada buldum birden. Bilerek ya da bilmiyerek, farklı bir kültürün içindeyim. Feyz alırım diye düşündüm... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman merhaba! Cikislar kapali, artik bu blogtasiniz akdhsh saka saka tabiki de istedigin zaman gel ✋🏻

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Bir fikir kırk kapıyı açar; birlikten kuvvet doğar.

      Sil
  3. BloĞunuzu yeni keşfettim. "BenimkineDE" beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, o -de ler de hiç ayrılmazlar yüzsüz kezolar.

      Sil
  4. Ya ben de yapacaktım bu mimi! Hemen yapayım. Ben çok az okuyorum artık blog da, beş sene falan olmuş galiba eöööh! Bir yerlerden bir şeyler kırılmasa olmazdı zaten. Mina'nın neredeyse her yazısını okuyorum, seni o kadar okumuyorum. Zihin'i ara ara okuyorum, Yeşim ve Melinda Sordino var ve bi'kaç kitap blogu yiha! Şimdi bunu neden açıkladığımı bilmiyorum.

    Son maddeye kesinlikle katılıyorum, aynısını da yazacağım gerçekten.
    Seni uykulardan uyandırıp ağlatan her ne ise, o şey bok yesin. Mutlu ol <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cessieciğim Mim 'i bana değil bloğuna yapacaksın skhdjash, sen de mutlu kal! Küs uyuma! Öperim

      Sil
  5. Ay ekoyu çarptığı anda duydum da bir türlü oturamıyorum kompüterin başına. Yapıcam ben bunu ilk fırsatta. Ben de gamsız hayattan başlayıp Cengiz Kurtoğlu'na evrilmişim sanırım, daha mimi yapmadan içim büzüldü ahahhha! Öff.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ennn iyi mim olayını bizim network yapıyor ya, bayılıyorum!

      Sil