26 Ocak 2016 Salı

Keyifsiz Dönüşler ve Tatlı Kıymetler

Döndüm ben, çok keyifsizim. Berlin'i yazıcam yazmasına da, tatsız bir geziydi, çünkü ilk gün sokakta telefonum çalındı. İstediğiniz kadar ırkçısın diyebilirsiniz, evet ırkçıyım, çingenelerden, romenlerden, bulgarlardan, slavlardan, çakma göçmenlerden, araplardan, toplumun huzurunu kaçıran, içinde pislik yeşerten her türlü alt sınıftan ve bunları besleyen düzenden nefret ediyorum. Polisin ağzını büzerek ben bişi yapamam demesine karşı, iyi yav, ben de o zaman tatilime elimdeki imkanlarla devam ederim dedim. İş yerimi aradım, iş telefonumu açtırdım. Elimde bir başka telefon hattı ile iletişim sağladım. Başka da aksilik yaşamadım. Sadece yeni ve çok severek kullandığım iphone'a ve içindeki harika resimlere veda ettim. Bir süre telefon almıycam. Numaram kapandı. Ne yapmak istediğimi henüz bilmiyorum. Aslında çok farklı yazcaktım ama konu neden buraya geldi yaaahahgagag... Neyse. Size yine söz verdiğim gibi günlük geziyi anlatcam. Hayatım eskisinden de yoğun. Bir süre tatile gitmicem çünkü geri geldikten sonra işlerimi ve hayatımı toparlamam zor oluyor. Aklımda Mart gibi bir gezi var, 30 yaşıma şatafatlı girmek istiyorum dashsdaj. Belli de olmaz. Lütfen kendinize dikkat edin. Lütfen. Kalan her güzel şey için şükredin ve kıymet bilin. Hayatınızda olanlara "iyi ki varsın" demeyi unutmayın. İyi ki varsınız. Kıymet bilince her şey daha tatlı oluyor. Esen kalın.

8 yorum:

  1. Seviliyosun, evren de seni seviyo. Küs uyuma, ama yine deihtimaller dahilinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sen deeeeee! Sakın küs uyuma :) Seviliyorsun minnoş.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Aahahdjkash tabi kızım iyi ki varım. Sen de iyi ki varsın sahdha

      Sil
    2. siz ikiniz buraya mı geliyosunuz napıyosunuz her sefer heyecanlanıyorum! telefona da geçmiş olsun, eskiden almanyada çantanı atardın bir köşeye kimse yan gözle bakmazdı, tarlaydı hep buralar o zaman.. şimdi çok değişti, göçmenlerin de ne yazık ki çok etkisi var ve insanlar çok tepkililer..

      Sil
    3. Valla yaklaşık yarım saat tepki gösterdikten sonra geçti. Aman iyi ki pasaport değil dedim ve devam ettim. Biz gelemeyeceğiz Ceren, kesin bilgi yayalım. Başka baharlara kaldı bebişim. Ama kritik yaptık, Münih hiç ikinci planda değil, aklımızdasın!

      Sil
  3. Yaşadığınız olaya üzüldüm, geçmiş olsun...

    Hakkınız var: kıymet bilince her şey daha iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidenle gidilmiyor ölenle ölünmüyor o yüzden gittim daha iyisini satın aldım. I m the boss.

      Sil