6 Ocak 2016 Çarşamba

2016 Benim Yılım Olcak Çünkü Neden Olmasın

Yıl sonu güzel bir Amsterdam tatili ile berbat geçen 2015'in götünü biraz toparladım. Berlin için hazırlık yapmaya başladım. Varsa hakiki like a local adresler, tavsiye alabilirim. Berliner deneyimler için 21 Ocak'ta oralarda olacağım. Meşhur Bergama Altarı (Boğazımda bir düğüm, Mina'nın kulakları çınlasın) benim şanssızlığım, 2020 yılına kadar restorasyona girmiş. 2020 yılını duyunca "Allahhhhhhhh!!!! yaşasın galiba konpile söküp geri getircekler" felan diye düşündüm. Klima ve ısıtma sistemleri ve güvenlik sistemleri değişcekmiş. Endişelencek bişi yokmuş(!) Valla öyle yazıyor bir sitede dasjdah.  Olsun kalan altarlala selfie çekerim. Dönüşte güzel bir şehir yazısı ile deneyimlerimi yazacağım. Sonrasında, bitmediiiii, bu sabah terfi aldım, saat 10.27, çarşamba, günaydın, yani aslında beklediğim bir durumdu ama senenin ilk haftası olması, tüm 4 ayın eşek yükü yorgunluğuna eş değer oldu. 2016 yılı benim yılım olucak. ÇÜNKÜ NEDEN OLMASIN? Güzel bir kış diliyorum herkese. Görüşmek üzere. Bu da bonus; https://www.youtube.com/watch?v=y8AWFf7EAc4

8 yorum:

  1. Oleyz! Tebriks!
    Bana da benim yılım diyoollaa!
    Hepimizin yılı olsun ve yılın sonunda en kötüsü bu olsun. Amin bin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ama asla bir amcak olmucam sevgili J soz veririm sana!

      Sil
  2. Ahahahahgshs
    Olma tabi, hayatta daha iyi hedefler koyabilirsin kendine ehehehehe

    YanıtlaSil
  3. Ay 2020 mi? Altar olmazsa İştar Kapısı var, bir de zengin bir Yakın Doğu eserleri bölümü. İslam şeyleri bölümüne atarlanıp çıkmamıştım, "Türkiye'den geliyorum ben, naapıcam kilimi?!" diye. Belki orası da güzeldir :)
    Vermezler o altarı, ellerinde tapusu var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Islam bilmemnelerine gitmicem Mina abla zira ilgimi pek cekmiyor islamsi dogusu seyler ama istar evet o onemli o acikmis. Tapu felan dedin iyice gomcurdu icime. Romada duvara yazi yazan genc gibi ben de istar'a at hirsizlari yazip kacicam. Ama almanca at hirsizi ne demek bilmiyorum.

      Sil
    2. Pferd-dieb. Tavuk döner gibi çevirdim, bilmiyorum. Bir bilen el atsın.

      Sil
    3. HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA AVAZ AVAZ GULDUM

      Sil