31 Aralık 2015 Perşembe

2015, Amortisi ve Tüm Diğer Şeyler

"Ben nerede değilsem orada iyi olacakmışım gibi gelir."
2014 yılından belliydi aslında. 2015 yılının girişi kötü olacaktı. Beklentilerimi çok yüksek tutup, mutlu olmaya endeksledim kendimi. B planım yoktu. Öyle sürmedi. 2015'e Hayal kırıklıkları ve üzüntülerle girdim. Şanssızdım. Her zamanki gibi çok vefalıydım. İlk çeyrek ayrılık sancıları ile geçti. Alışamadım. Hiç alışamadım. O sırada yeni bir işim vardı. Yeni bir iş çevresi. Dostlarıma zaman ayırdım. Yoga yaptım. Biraz daha hayata dönme çabası verdim.
 
Bahar ve yaz için iyi dilekler dileyip, 1 Mayıs'a kadar yeni bir sokak, yeni bir kapı aradım hayatımda. Bulamadım. Almanya'ya gittim. Annem ile. İyi ki de gitmişim. Destek oldular. Cesaret verdiler. Kangren kolu kesip attım. 1 Mayıs sabah 3'tü. Bir arabanın içinde ön koltukta 2 kişi, bir market otoparkında  kısa şeyler konuşuldu. Ve, hayatımda bir sayfa kapattım.
 
Bahar geldi, festivaller başladı. İstanbul'u çok sevdiğim söylenemez ama festivaller için doğmuş olduğumu felan düşünüyorum. Bu şehire festivaller çok yakışıyor. Bir sırt çantası, bir bikini, bir hırka ile ofisten kendimi dışarı atıyorum. En sevdiğim insanları orada görmeyi, onlarla eğlenmeyi çok seviyorum.
 
O sırada şampiyon oluyoruz, atın intikamı formatında resmen, tokat gibi bir sezon ile kupa kaldırıyoruz. Onca üzüntümü silip götürüyor takım. Seçimdi vs hiç o konulara girmicem, benim blogta siyaset okumazsınız, bilen bilir.
 
Eğlenceli bir yaz geçiyor, güneşli festivaller, Suma Beach, Lifepark. Çok güzel müzikler dinliyoruz. Techno müzikli kutlamalara doyuyoruz. Kopenhag'ta bir tatil yapıyorum. İskandinav toprakları görüp geliyorum. Muhteşem sokaklar geziyorum. Sonbahara son üzüntü kırıklıklarını atarak giriyorum. İçimde şişerek büyüyen dertlerden kurtuluyorum, 1 Eylül'de yıl resmen kendini amorti ediyor. Stabil çizgi yukarı kayıyor. Eski dostları hayatımdan çıkarmamak üzere sabitliyorum. İyi düşünmeye gayret ediyorum.
 
Yeni bir bilet alıyorum Amsterdam'a. Hayalini kurduğum güzel kanalları geziyorum, kayboluyorum köşelerde. Legal drug moments yaşıyorum. Aşık oluyorum şehre! Tonla müze geziyorum.
 
Ardından bir bilet daha alıyorum. Kendime geç yeni yıl hediyesi veriyorum. 21 Ocak'ta Berlin'deyim. Yılın son haberini sizinle paylaşmış olayım. Yeni yazılar ve yeni şehir notları ile yıla başlıyorum. Güzel Berlin'e hazır mısınız?
 
Düşünsenize sonbahar resmen 30 Aralık'ta bitti İstanbul'da. Şuan her yer beyaz. Ofisten 1 saate çıkacağım. Yeni bir sırt çantası ile. Hayatı "long weekend" tadında yaşıyorum. Annemlerle buluşacağız. Sanırım elimde şarap, yeni bir yıla daha her zamanki gibi alkollü gireceğim. Tüm yılımın bol alkollü yerlerde ayılıp bayılmalı, bol kahveli, gülmekten ağlamalı, çok techno müzikli, bol festivalli, kafası güzel, ve saymadığım ne kaldıysa ondan bir yıl diliyorum. Size de aynı şekilde. Gezin, görün, okuyun ve asla küs uyumayın. Mutlu seneler...
 

9 yorum:

  1. Cats...everywhere ! :") Sene 2015 hala küs uyuyanlar var mıdır acaba ? Varlarsa da kendilerine gelsinler. Hayat über kısa çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahskahaha istatistikler bile bir catlady oldugumu soylemis diyecek bisi kalmamis!

      Sil
  2. Parov Stelar'in Lost in Amsterdam'ini hediye ediyorum.
    Iyi seneler

    YanıtlaSil
  3. Yaa sen hep mutlu ol. Aslında hareketli geçmemiş mi yılın? Ben dönüp bakınca benimki yatakta uyuyarak geçmiş gibi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir de bana sor o yuzden son aylarda biraz toparladi da hareketli oldu, uzuntuden 39 kilo oldugumu kimse gormedi simdi bunu da yazmak istemezdim buraya :/ Neyse 2016 benim yilim olucak cunku ben oyle istiyorum akdhajshs

      Sil
  4. Valla hayal kırıklıkları, üzüntüler bir yana, sen nefis bir şekilde atlattın 2015'i. Elinden geleni yaparak, kendine güzel anlar yaratarak filan. Alnından çopth diye öpüyorum :)
    (39'u bi daha duymıyım.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok o 39lar felan geride kaldı. Bu sene o sene ajhksdha, çok gezmeli çok kahveli, tam istediğim gibi yani

      Sil
  5. Çok içten bir yazı olmuş ve yazının kimi yerlerinde aklıma şu cümle geliyor; ''Her şey bir gün gitmek için...'' Sana da kafası güzel, denemeye cesaret ettiğin bir yıl dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mert! Sana da bol gezmeli ve başarılı bir sene dilerim!

      Sil