16 Kasım 2015 Pazartesi

Sevgili Dirty Doering, Okunan Kitaplar ve İstanbul Işık Festivali

Vaov vaov vaov! Dün gece uykusuz kalıp Trendeki Kız'ı bitirdim. İlk defa polisiye yazan biri için fena değildi. Gerildiğim yerler oldu ama altıma sıçmadım. Fermina'nın kulakları çınlasın kitapta 6-7 tane tokat gibi imla hatası vardı, bir de bazı yerler çok Türkçe-İngilizce olmuştu. İngilizce baskı bulup aynı sayfaları okuyunca bunu teyid ettim kendime. Cesaretim olsa orjinalini okuycam. Ama bir hafta sonu için fena bir okuma değil. Filmine başlanmış. Ana karakter buysa, sarhoş ve çirkin olmalıydı biraz. Tadım kaçtı. 
 
 
Trendeki Kız'dan önce okumadığımı henüz söyleyince, yüzünü ekşitenlere inat, 2015 yılımın kitabı olacak İhsan Oktay Anar'ın Puslu Kıtalar Atlası'nı bitirip kitaplığıma kaldırdım. Kitabın efsane bir kafası var. İş yerim tam da Galata Kulesi'nin altındaki Kemeraltı Caddesi olduğu için kitabın atmosferi beni çok etkiledi. Eminönü'nü, minareleri, çatıları ve Galata'yı izlerken Norrda - I Know dinledim, kendimi bir an İstihbarat kapısından girerken felan gördüm. Acayip şeyler.
 
 
Flores Geceleri'ne başladım. Trendeki Kız'dan sonra bir anda sıcak Buenos Aries sokaklarına indim. Tatlış bir yaşlı çift var, pizza dağıtıyorlar. 15. sayfada felanım ama birazdan ortalık karışcakmış gibi. Abbov KAOS! Aahahahsldjsa en sevdiğim.
 
Efendim, Cumartesi gecesi Kloster'e gittik ve tarihi anlar yaşadık. Generic, Berlin Ist Techno eventi düzenlemiş.  Velten a.k.a Dirty Doering geldi İstanbul'a. I would diye bir şarkısı vardır. Videosu çok bela. Öncesinde güzel kankeytosu Einmusik'i dinleme şansımız oldu. Öncesinde de Aliço warm up yaptı. Açıkçası mükemmel bişiler beklemiyorduk, hatta minimal, deep tech felanlar bekliyorduk ama saat 2'den sonra işler bayaa değişti. Can bir ara bana eğilip "kızım bu herif birazdan ağzımıza sıçacak" dedi. Dediği de çıktı. En son saate baktığımızda 5'ti. Ben Klock'tan sonra en keyif aldığım müzikleri dinledik. Yaşasın Tekno!
 
 
Pazar kitaba devem edip, akşamında ekipçe İstanbul Light Festivali için Zorlu'ya gittik. Işık odaları var, o odalar fena. Fonda çalan müzikler tripli tripli. Bilmem anlatabildim mi? Mandala kafasında olan bir çalışma var. Bir tag girince yazılım bir takım görseller ile sana mandala yapıyor. Buyrun dijital mandalam ve ben. Soldaki ben. Herkese iyi haftalar olsun. Kahve için, küs uyumayın ve ölmeyin.
 
 

5 yorum:

  1. heyy puslu kıtalar atlasını çok merak ediyodum ve farklı kafası var dedin. beni etkiledin :)

    YanıtlaSil
  2. Trendeki Kız çok popüler oldu, bu yüzden elim gitmedi. :) Ama okumak da gerek. :) Işık Festivali'ne kesin gideceğim! :)

    Ben de beklerim Kafa'ya, sevgiler Bayansilvia'ya... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Festival ve kitap. Must to do. Sevgiler!

      Sil
  3. Gittim gördüm büyülendim. Odama da yaptırıcam bunlardan sadsfafdsf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANLAMADIM!? YINE MI GELDIN ISTANBUL'A?!?!?!

      Sil