17 Kasım 2015 Salı

KAOS! Bayılırım

Çok alakasız, aylar aylar sonra bir şey fark ettim.
 
Burada bir yazımın altına "amaçsız hayat,boş ego" (boş ego da ne demekse artık, dolusu da var galiba) felan diye gelip boklayan yazar, meyerrrrrrsem Karaköy Gümrük restaurantın şefi imiş. Sahibesi olup olmadığını anlayamadım, sonra konu parçaları yerine oturdu. Zomato'da 2,5 vermiştim Gümrük için. Çok dertlenmiş galiba okuyunca, gelip beni bulmuş diye düşündüm. Mekanının deneyimi karşılığında gelip sana boş ego felan diyor. Internet sağolsun, insanlar gelip istediği şeye istediği zaman yorum yapıyor. Hayatlar hakkında yorum yapmak ise kendini çürütmüş oldu, ego felan. Komiğime gitti. Gümrük henüz kocaman bir ıspanağa yada patatese dönüşmedi, yorumlarımdan sonra benzerleri eklenmiş, onu gördüm. Özgün işler yapacam diye milleti ayakta sikmek Karaköy'ün atmosferine çok uygun. En iyi cevap zaten bir daha orada bulunmamak diyorum ve kötü reklamımı uzatmadan kaçıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder