18 Kasım 2015 Çarşamba

Bugünlerde Aşık Olduğum 5 Şey

Geleneksel "5 Şey" yazısını bayadır yazmamışım, bir dönüş yapayım dedim. Siz seversiniz.

Bu arada Flores Geceleri'ne bir heves başladım ama İspanyol yazar hakkında şu kitap arkasında yazılan "umut verici! parlayacak!" gibi sözlerin cacık çıkması nedeni ile kitabı şuan kavga ederek okuyorum. Can Yayınları'na yakışmayan imla hataları ve üstelik yazarın gerzekçe aynı konulara 1 bölüm sonra tekrar tekrar dönmesi canımı çok sıkıyor. Ama küçük bir öykü olduğu için uzatmadan bitircem. Bunu da araya sıkıştırıp bugünlerin "5 şey" konusuna geçiyorum. Filtre kahve isteyen?
 
VSCOcam + Grid
Ay biliyorum çok yeni değil bu konu ama benim VSCO'ya küçük bir servet yatırmış olmam yeni. Bir app'e göre küçük bir servet çünkü kimse tek seferde 20 lira felan harcamaz filtre için. Efendim, malumunuz mümkün olsa gözlerime bile filtre çekecem lanet insanların görüntüsünü yumuşatmak için ama hayat böyle değil. Ben de napim çektiğim görsellere filtre ekleyip paylaşmayı sever hale geldim. Bu F serisi Q serisi ile aşk yaşıyorum. Grid bölümü var içeride. Aynı instagram gibi düşünün. Grid ile paylaşım yapıp, kendi kişisel sayfanızı oluşturabiliyorsunuz. VSCO'nun paylaştığı görseller de bu gridlerden alınıyor. Grip olmayın. Grid olun.
 
Snapchat Discover
Salakça ergence bir app! Ay şöyle böyle dediniz açtım. Ama sevdim. Betül ile snapleşmekten başka bir işe daha yarıyor hayatımda. Ana sayfada yer alan brandlerin snapleri acayip eğlenceli. Ben yemekli olanlarla aşk yaşıyorum. Oradan bir sürü yemek ve tatlı tarifi aldım. İsminin hakkını Discover olarak veriyor valla. Tavsiye ederim. Tastemade çok iyi. Bir kaç tane daha var. İlginizi çekerse lifestyle sitelerin snapleri de eğlenceli. Buzzfeed ve Mashable gibi.
 
Sava Şarap
Kocasından boşanmış ayyaş 38 yaşında felan olan Amerikan kadınlar gibi eve şarapla geliyorum son zamanlarda. Alkol ile aram çok haşır neşir. Uyuyamıyorum. Uyuyamadıkça da alkol alıyorum. Bunun tek sorumlusu Carrefour'da satılan Sava. 13 lira olmasına aşığım. Twitter'da okudum, 2 gün önce bir sınıf arkadaşım doktorasını bitirmiş. Aynı gece ben de 1 şişeye yakın Sava bitirdim.

Asics Gel
Ahhh çok mutluyum bu ayakkabıyı tercih ettiğim için. Açıkçası bana Nike'dan ve Adidas'tan daha cool geliyor. Üzerinde 8 saat dans etmişliğim var o nedenle rahatlığına referans veririm. Şiddetle tavsiye ediyorum. Bana uzak doğu sokak modasını anımsatıyor çizgisi. Yeni Asics'im ile aşk yaşıyorum. Model; Asics Tiger Gel-Lyte III Men Bandana
 

Lana Del Rey yeni albüm "Honeymoon"
Adele'den bahsetmicem, herkes Adele diyor, ben Lana diyorum. Honeymoon parçası ile çıktı, aşk yaşıyorum. Bir gün şikayet edersem kendimden, gitcem doktora Lana'nın botoksundan yap dicem. Botox da olsa acayip bir hatun, sesi yine tokatlıyor. Valla öyle güzel albüm yapmış ki, yine İbrahim Tatlıses gibi dolaşcaz ortalıkta, bittik biz.

8 yorum:

  1. Adele'i hiç sevmiyorum galiba.
    Fotoğraflar çok güzel *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkiler mi yoksa digerleri mi?

      Sil
  2. Niye erkek pabucu aldin?
    Ayaklarin kurek gibi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam tersine 35, maskulen ayakkaplar hosuma gidiyor

      Sil
  3. Güzel... :)

    Benim de kitabım çıkıyor yarın! :)

    YanıtlaSil