21 Ekim 2015 Çarşamba

Özendiğiniz Hayatı Yaşamakla Meşgulüm

Meraba.

Yav yok taktığımdan değil de, Jardzy okusun diye yazacaaaaaam, o malum kişi otelden ayrılıyor kıııııız. djsakdha.
 
Filmekimi içinde 2 film izledim, yorum yazmadım, ondan da geri kalmayım efendiler, biri Mustang diğeri de Küçük Kız Kardeşim. Mustang türk filmi ve ben türk filmi pek sevemiyorum amma bu yönetmen kızcağız böyle bi showlu şekilli bir şeyler katmış öyküye, o da doğrudan Galatasaray, koca festival filmine bildiğin futbollu bir içerik kondurmuş, ay ben şok, bayıldım. Festival gibisin Cimbom sana katılmak istiyorum. Ana konu harcanan Anadolu kadını.
 
Uğğğraşsam o kadar seçemem, 2 konu birbirine o kadar mı benzer, denk geldi, Küçük Kız Kardeşim de kardeş dayanışması olan keyifli bir Japon filmi. Japonları; minik dekorlu hayatlarını ve sempatik aksanları için izledim. Çok çok çok beğenmedim ama makul düzeyde sevdim.


Galeba otelde hayatımın en yoğun günlerini yaşıyorum. Ama masa başında bu kadın naapıyor boş boş oturuyor gibi görünüyorum. Geriye kalan günlerde ise yokardaki ayı gibi yattım.

Misafirin biri demiş ki, bu ne rezalet service ne biçim branding kol gibi hesap geldiiiiööö. Aynen check in yapıp insta post için gittiğin mekanda kol hesap gelince biraz sıkıcı oluyeor.  Ben olsam Unkapanı pilavcısına giderdim. Ketçeplı pilav felan.

Ketçaplı pilav nedir ya, kendinize biraz saygınız olsun lütfen.

Danimarka'dan gelen dergi grubu ile Rudolf Karaköy'de çok hoş bir yemek yedik ve konuşcak dünya kadar şey çıktı. Şu ortada duran Nikolaj. Instagram'dan. Rudolf otelimizin markası. Üstelik gezi fotoğraflarımı gösterince, nöööeee burası kopenag mı dediler. Valla evet bacım sizin köy dedim. @Eurowomendk Aralık sayısını bayilerinizden istemeyin çünkü Türküyede yok.

 
Efendim süprizli müprizli kış sezonu başladı. Bol gezi yazısı ile yine özendiğiniz hayatı yaşamakla meşgul olacağım. Jointleri sarın, müziğin sesini açın, manitalarınızı ortamlardan çekin. 10 Aralık. Amsterdam. Bitch better have my moooneyyy.

Geçen hafta Pim Karaköy'de vasat bir kahvaltı ettik. Tükkan mı Pim mi diye canuzun ile yağmurun altında münakaşa yapar iken "Eh hadi Pim olsun farklı olsun" dedi. Beğenmeyince "yuavv niye Pim istedin kızım! keşke Tükkan'a gitseydik ora daha iyiydi" dedi. Efendiiiiim, siz bilmezsiniz bu herif benim eski sevgilim, eski sevgiliden arkadaş olmaz lafına da büyük kapak, en azından ben öyle düşünüyorum, yarım asırdır tanıyorum, ama iyi ki de eski sevgilim çünkü bu cevap ilişki bitirir, dost arkadaş söyleyince kahkaha atıyorsun. Biz de öyle yaptık zaten. Gülüp anlayış göstermek sanırım bu devirde önemli.  
 
 

Cihancığım, Karaköy'de, kardeş Tuna kontenjanından benle kahve içti. Hafta sonu biraz da onun kafasını şişirmiştim. Dertlerim bitmiyor hali ile çünkiiii fazla vefa vefasızlık getiriyor arkadaşlar.

Pazar akşamı güzel kahveler güzel sigaralar eşliğinde bir Beşiktaş ziyareti yaptım. Yüzümüzden eksik olmaz o kıyak gülüşler. Şu adam kadar dertlerimi dinleyen olmadı İstanbul'da.

Ben ve Ali. Soldaki Ali.
Soundcloud-Turkcell allah belanızı versin both of you. Teknocu adamlara spotify açtırdınız. Spotify parasızken bile konforlu. Sonra aylık dokkuz.nokkta dokkssandokuzz lira, bilemiyorum dostlar.

Yusuf Atılgan'nın kısa öykülerinin toplama kitabını okuyorum. Sonra da Anna Frank'ın Günlüğüne başlıcam. Gezi programımda üst sırada. Nadir Kitap'tan almayı düşlüyorum. Düşlerinde özgür dünya.

Akşama maç var, Pazar da Derbi. Valla 1 ülkeye 1 derbi gündemi yetiyor. Çok özür dilerim ama seçime kadar iyi sikiş dönecek.

Ne seçimi ya, biraz da benim hakkımda konuşalım.

Herkese iyi haftalar. Kıpslaşmaya devam. Küs uyumayın ve bana grip bulaştırmayın. 

2 yorum:

  1. Oh rappim çogşükür!!

    Sabredince gidiyorlar he mi?
    Benimkilerden biri de 3 ay içinde şut ve gol!!
    Jardzy artık kaleye geçer. İnşallah.

    Eski sevgiliden bişi olmaaz, ancak tişörtünden yer bezi olur.

    Ank'dayım pampiş. Seyahata beni de dahil et. Gör beni. Yüzüme duman üfle ben nefesimi tutarken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay cok komikli bir hafta duysan neler oldu herseyi yazmadim bile skdhsjshs operim

      Sil