18 Eylül 2015 Cuma

Kirtasiye ve Aliexpress Alisverisi Üzerine

Bilmiyorum belki biliyorsunuzdur, ben cok kez aliaxpressten bahsetmistim burada, alisveris cilginligimin onune gecti desem inanir misiniz? Fermina'nin postu uzerine kisacik bir not birakmak istedim suraya. 3-4 haftalari bulabilen bekleme suresi sizi tav etsede, etrafta gorunce amaaan ben buna kargo dahil 2 dolar verdim diyorum ve istiklalde felan dolanirken bir suru seyi almaktan vazgeciyorum. Bayaa alisveris yaptim bu son 1 yilda. Sticker, kart, zarf,post it, tshirt, elbise, bluz,bikini,futbol formasi daha ne sayayim? Guvenli, ucuz, derli toplu ve cesit cok! Gozumu disardan aldim. Acikcasi kiyafet ve ofis esyasi konusunda cekinmeden alisveris yapabiliyorum. iyice kafaniz karisti aldjakshs neyse iyi haftasonlari. Ben kacar.

5 yorum:

  1. Yani sen şunu mu demek istiyorsun? Aliexpress Çin malı satsa da, Fermina olumuz şeyler yazmış olsa da faydası da çok.
    Ben bunu anladım ve senden sonra gittim iki büyük alışveriş yaptım. Şimdi bekliyorum. Çok fena dadanacağım gibi. İyi mi yaptın kötü mü yaptın henüz karar veremiyorum. Sonra gelip söylerim. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydaaaaa kaajakhahhhh buyuk derken? benim max. buyuk alisverisim 17 dolara roma fc formasiydi! Seninki ne kadar buyuk?! Isgillendirmeyim seni ama kaybolma ihtimali felan da oluyor, oyle 15 dolarimi cope atmisligim var haahahahahahh

      Sil
  2. Ben de "ay satın almıyorum, böyle de prensipli biriyim" diye haykırmamışım gibi koşa koşa iki tane 4'er dolarlık alışveriş yaptım ahahhhaha! Beni "free shipping" tavladı biraz da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahskladhahahahah bloğun altını üstüne getirip hafta sonu kalabalıklarının içine karıştım resmen

      Sil
  3. İşte benim de büyük alışverişim anca o kadar :D :D :D Yoksa bilmem yüz dolarlık bir delilik değil. Ama kaybolursa çok yanarım. Kaybolmasın lütfen.

    YanıtlaSil