15 Ağustos 2015 Cumartesi

Prepare Your Çeyrek Altıns

Prepare your çeyrek altıns. Cayır cayır evleniyorlar, kayınvalidenin nezninde legal seks yapmak için devlet altında imza atıyolar. Size ne ya, isteyen istediğiyle seks yapsın, size neeee, si ze ne
 
Şimdi böyle seksli yazı yazdım diye, bloğunda ıspanaklı börek yapan ablanın biri gelir, ııyyy ne ayıp am göt meme der. Olsundu, onlar da ıspanakla sevişiyordu.
 
Okuyun. Burayı iyi okuyun. Bu cümleyi o çok kutsal gördüğünüz ama beş para etmez kalbinizle okuyun. O amcık edebiyatınızla, küçük siklerinizle ayak altında dolanıyorsunuz. Egonuzu pazarlıyorsunuz. Karaktersizliğinizi pazarlıyorsunuz. Laflarınız lağım gibi. Valla çok iyisiniz bu konuda. Ne iyi ettik de bildik sizleri. Biz de gülüyoruz ibnesine, kahpesine.
 
8 senedir tanıyorum, son 9 ayımızı aynı evde geçirdik, ve bu ev arkadaşım da ayrılıyor evden. Yeni bir düzen kuracakmış kendine.
 
Airbnb yapmayı düşünüyorum. Bir yandan da düşünmüyorum. 9-6 çalışıyorum, o evin anahtarını nasıl teslim edicem gelene, tek derdim bu. Yoksa o işte para var ama benim bu otelcilikten karakterime geçen memnuniyet ve tatmin kaygım, bu planımın da ağzına sıçıyor.
 
Bazen hayatım resmen "oooo boşveeeerr bu çocuk büyüdü dert sahibi oldu,boşveeerrr."
 
Nemden, sıcaktan istanbulda kimse sevişemiyor.
 
Bana ne olur artık ucuz otel sormayın ne olur, koskoca adamlarsınız, internet kullanıyorsunuz, eski sevgilinizin eski sevgilisinin yeni sevgilisini stalklıyorsunuz ama otel bulamıyorsunuz, nolur bana otel sormayın. Rica ediyorum.
 
Geçen yazıda doğaya ettiğimiz ihaneti yazmıştım. Sabah ekşide bir kaplumbağ videosuna tıkladım, keşke açmasaydım. Hadin iyi haftasonları. Nasıl olacaksa artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder