8 Temmuz 2015 Çarşamba

Süprizli Müprizli Ek Yazı

Haftalık yazılara eklemeden edemicem şunları.
 
Sertab Erener 18 yıllık heriften ayrıldıktan sonra gitti 5 günlük adamla evlendi, Demir'i twitterdan engelledi, intagramdan kaldırdı, facebooktan sildi, whatsapptan engelledi, sildi, yaktı, yıktı, tokatladı, anasını sikti hahahaahahahahah ama sorry for not sorry, her kadının içinde küçük bir kız çocuğu kalıyor 50 yaşında da olsa. Sertab kafamıza kafamıza vurdu.
 
Aliexpresse'i bokladığımda bir o kadar da ona muhtaç kalıyorum. 1 aydan az sürede gelmiyorlar. 8.20 dolara aldığım son elbise paketinden bulaşık süngeri çıkmasından sonra, 1 tane de Çinli yolda çevirip ben dövecektim.
 
I'm Tony Montana. You fuck with me, you fucking with the best! ama ben naaptım? Gittim yine bişilere 20 dolar para harcadım. Bir cardigan, bir brazilian bikini <öhem bu kış çok yoga yaptım hakkımdı ajshdsjah> eee şey sırf merakımdan 2 çeşit flash tattoo ve bir tane de duvara asmalık çerçeveler, onla ilgili bir d.i.y planım var, sonra yazarım. Bugünlerde aşık olduğum 5 şey başlığında hepsini sizlen paylaşcam. Gelecek ay.
 
Siz benim süprizleri seversiniz, sizi yanıltmıcam demiştim. Haftaya Kopenhag'a gidiyorum. Ay nasıl yazıldığını bile bilmiyorum ahahahhaa. Avrupa'nın en pahalı başkenti ve en mutlu insanlar da burada yaşıyorlar. Yani kışın soğuktan boku donan bir millet, nasıl avrupanyanın en mutlusu oluyor, bu da bence biraz show.  Ama sizi ilgilendiren kısmı gezi notlarım olacak. Münih tadında bir yazı dizisine hazır mısınız? Bence hazırsınız dlhsjkhda Hoş, gerçekte neden gittiğimi bilseniz, diliniz götünüze kaçar, neyse şimdilik bu burada kalsın.
 
Efendim, bu sene yapılan (yapılamayan demek istiyorum aslında) transferler ilen pek ilgilenemiyorum çünkü bu sene KAP'ın sayfasına F5 yapacağım bir yaz tatilim hiç yok! Hayaller Kastellorizo gerçekler Beyoğlu-Karaköy.
 
Evet her bok bitti, video editing öğrenmek istiyorum arkadaşlar. Bunun için bir dizüstü iMac de almak gerek. Nasıl yapsak?
 
Simala Design'ı çok boşladım, farkındayım. Şuan resmen, genel müdürüm de dahil 6 kişi sipariş bekliyor. Yapıcam söz. Bana nolur zaman verin.
 
Ben 90'lar çocuğuyum, Mtv uk'nin Kylie Minogue klipleri ile büyüdüm. O nedenle sizi yazının "özlenen denizli tatil konseptine" istinaden Into The Blue şarkısı ile başbaşa bırakıyorum ve Bade Hoca'nın kolların ve bacakların ağzına sıçan 2. seviye yogasına gidiyorum. Bb.
 
www.youtube.com/watch?v=fL6FaI-wJxs

Tarçın ve Ben. Üstteki Ben.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder