23 Temmuz 2015 Perşembe

Müzikli Minik Mim

Kopenhag gezisinin 2.gününü geçmeden araya biraz magazin ve spor haberi koyuyorum. Sevgili -istanbula habire gelip bana yazmayan dayaklık blogger- Zihin mim yapmış, ben de ne zamandır hiç mim yazmıyorum, e hadi ne duruyorsunuz oturmaya mı geldik? 

1) Haziran'da en çok dinlediğin şarkı hangisi? - Sapıkça Kylie Minouge, Into the blue dinliyorum, bir de Oh Land! Wolf and I playlistimde çok çaldı. Bir tane de bonus yazayım hadi size; Rihanna - Bitch Better Have My Moneyyyy!

2)Kitap okurken genelde hangi tür şarkılar dinlersin? Eskiden dinlerdim, 70'lerden 80'lerden çok kafa yormuycak şarkılar eşliğinde ama sonra yaş ilerledikçe odaklanamamaya başladım.
 
Staten Museum For Kunts - Modern Sanatlar Müzesi, Kopenhag
 
3) Rock mı caz mı? Rock. Ama böyle The Rolling Stone - Anybody Seen My Baby kıvamı hani böyle Guns n Roses - Don't Cry, Aerosmith - Crazy 'imsi yada şimdilerde Foals - My Number gibi. Rock'ı geçmişime saygı duyduğum için arada hala dinliyorum ama şimdi bu Rocknroller kimliğim pek devam etmiyor.

4) Hangi şarkı seni huzura çağırır? Ay nolur gülmeyin, Mustafa Sandal'ın Denize Doğru'su beni anlamsız bir rahatlamaya sokuyor. Şöyle bi sahne geliyor aklıma her seferinde. Benim bilinç altım çok deniz-kum-sex-güneş arkadaşlar.

5) Bu yaz ayını hangi şarkıyla anlatırsın? This is a big wow. Bence efsane soru. Galiba Barnt, Cherry Red - Tale Of Us remixi. Özellikle Cherry Red'i geçen performanslarında Suma Beach'te dinlediğimde kafam yüksekti, o sabah benle mezara kadar gidecek.

Küs uyumayın, sevdiğinizin kıymetini bilin ve cesur olun. Herkese şimdiden iyi hafta sonları. Bu haftamı, ofiste biriken mesailerime harcayacağım, yogaya ara verdim. Haydin sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder