13 Temmuz 2015 Pazartesi

Dünya'ya Hardcore İnişler, "Yeni" Balkon Sefası ve Nyhavn Hayalleri

 
Tale of us'lı hardcore Suma eğlencesinden sonra kafamızın Dünya'ya geri dönmesi 24 saatimizi aldı o nedenle şu güzel 05.45 görselinden başka bir şey paylaşamıyorum dostlar. Yaşadıklarımız Suma'da kaldı ve bizimle mezara gidecek. Güzel müzikler ve aklıma gelemeyen tüm diğer güzellikler için herkese teşekkürler.
 
  

Ben kendimi programlayıp bizim İzmirli minnoşlara, öncesinde ise Nilşah'ın tekrar açtığı, bildiğimiz Balkon Sefası'nın yeni yerine ayırdım pazarımı. Yeni yer harika, Kozyatağı'nın içi, Kazasker'e 1-2 durak. Nilşah'ı bir kez daha ayakta alkışlıyorum. İşlerine nazar değmesin. Ona Kopenhag'tan magnet getircem, diğer getirdiklerimin yanına koycak.
 
Bostancı'dan kolayca Ataköy Marina'ya geçtim. Minnoşlarla yemek yedik. Kesin = İzmirliler.
 
Bu hafta biraz yogalı-seyehatli geçecek. Tipimde hiç de 3 gün sonra Kopenhag'ta backpack yapacak bir görüntü yok. Zaten ben de backpack yapmıcam. Açıkçası tüm gün Nyhavn'da bira içip, sabahları da 3. nesil kahvecileri ve 2. el kıyafet dükkanlarını keşfetmek istiyorum. Önerisi olan bana yazsın.
 
Haftaya görüşmek üzere. Bayramı olanların bayramını kutlarım! 
 
 
 

2 yorum: