19 Haziran 2015 Cuma

Tuhaf Evler ve Balkonlar, Hayatın Rotası, Tekelde Parti ve "One Love" Festival

Meraba.

Stephen King demişki, galiba ana yoldan ayrılınca biraz tuhaf evler görmeye hazırlıklı olmalısınız. Ben anayolda ayrıldım arkadaşlar.
Bir anda Tolkien'nin kitaplarında olan eksikliğimi gördüm, katkısının olduğu bir kitabına rastladım nadirkitap.com 'da, Türkiye'de 1947 baskısı, Sir Gawain ve Yeşil Şovalye, okuyanınız vardır kesin. Kitabın ilk baskısında daha Allah bile yokmuş, o elimdeki de Kafka - Dönüşüm. Okuyorum.

Hayatımı patlamış mısır eşliğinde izlemeye geçen yazıdan beri hala devam ediyorum arkadaşlar.

Geçen Cuma-Cumartesi güzel eventler vardı. İstanbul'da gelenekselleşen 20.00-22.00 arası satışları arttırmak için esnaf dostu Tekel Büfe'lerinde elektronik müzik partileri oluyor. Biranı esnaftan alıp sokakta partiliyorsun. Eski dostlarını görüyorsun. Güzel müzikler dinliyorsun. Cuma günü bizim efsane ekip yine toplaştı. Sokak kültürünü seviyoruz!
Efendim Cumartesi, hiç aklımda yokken One Love Festival'a gittim. Hoş, indie müzik akşını hayatımda serbest bırakmıştım, güzel sürpriz oldu, Lifepark'ın içinde müthiş hava ile hamaklarda uyumak, tepinmek ve dondurma yemek  için oradaydık. Beni heyecanlandıran ilk isim James Blake olunca, Cumartesi aslında tahmin ettiğimden de güzel geçti. 


James Blake, henüz 2 sene önce (ne çabuk geçmiş ohannes) Can Tanca'nın bana mutlaka dinle dediği tek isimdir. Kolay kolay tavsiye vermez, verince de bu herifi söylemişti. Limit to your love'ın sözlerine belki blogta rastlamışsınızdır. Canlı performans ise GERÇEKTEN çok fazla iyiydi. Keşke çok daha güzel isimler izlesek. Mesela Foals gelse İstanbul'a, çok iyi olurdu.



Ramazanı olanların ramazanını kutlarım.

Kayıtlara göre, bu sene yaz tatilim yok. Ama size "yuh bu kadar da olmaz" bir hayat akışı ile döneceğim. Beni tanıyanlar artık bunu biliyor. Sizi yine şaşırtmıcam skhdjsajdahdjah

10 Temmuz'da İstanbul'a Tale of Us mı geliyor yoksa halis mi görüyorum ? AHAHAHAHA

Bu yaz umduğumdan da güzel geçecek.. Sürpriz one love'dan sonra 1 Ağustos'da Amsterdam menşeeli Dynamic Festival, 22 Ağustos'ta ise Minipax Music Festival gerçekleşecek. İkisi de Suma Beach'da. Araya serpiştirme eventleri size belki başka zaman yazarım :d

Haftaya Suma Beach'teyiz arkadaşlar. Çünkü festivaller ve müzik nerede, biz orada.  Geçen afilli bir açılış yapan Suma, bu sene yazı sallayacak. Şehri sevdikleriniz ve sevdiğiniz ile yaşayın! Müzik ve güneş peşinizi bırakmasın. En önemlisi ise; küs uyumayın.

https://www.youtube.com/watch?v=O7UOsuSCVzc

6 yorum:

  1. deseler ki 'blogırda neye imreniyon burcu?' 'silvianın ara ara tiye aldığı yaz yaşantısını' cevabım herhalde ilk 5te olur bu ara. bu farklı evlerin olduğu sokaklarda rabbim seni çatlak lavaboların gazabından korusun bittabi.

    YanıtlaSil
  2. Hajsjahahah sevgili burcu lavabom hala kirik.

    YanıtlaSil
  3. Oooo İlhan Berk de, akar sular dursun be Silvia!
    Sen bana bir zaman ayrılamayacağımı sandığım, sonra dönüp bakmak bile istemediğim İstanbul'u güzel gösteriyorsun ya, seni de Allah sevsin.
    Burası 13 derece, gelsene hadi yaza! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlhan Berk'in çok çok çok eski bir baskı şiir kitabı vardır bende, koleksiyonluk olacak. Şu şiiri bana Münih'i hatırlatacak her zaman, "Sen gittiğim o ülkesin varılmıyorsun". İçimin kanamasını yeni durdurdum sevgili Ceren, gelmeyeceğim artık oralara. İstanbul'da mutluyum, sen gel, ben sana güzel yüzünü gezdiririm her zaman.

      Sil
  4. Gevrek gevrek gulmekteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAHAHAHAHAHAHAHAH SEN Mİ BEN Mİ????

      Sil