20 Haziran 2015 Cumartesi

Bugünlerde Aşık Olduğum 5 Şey

Eveeeet, bu başlığı sevenleriniz var, böyle haftasonu tadında kısa yazılar yazmayı ben de seviyorum, gelenekselleşen 5 şey yazısını sizinle paylaşıp, kendimi İzmir Körfezi'ne bırakmak için havalimanına doğru blogtan çıkıyorum arkadaşlar.

Fjallraven Kanken.

Nil Ertürk ile güzel bir tanışmamız vardır. Sevgili Koray Caner'de görmüştüm bir rengini. Sonrasında Nil'in o çok sevdiğim dükkanında güzel Kanken'ler keşfettim. Ek bilgi : Bey'de çok şık erkek giyim ve aksesuarları bulabilirsiniz. Yer Karaköy. İskandinav havasına dayanıklı üretilen bu okul çantasının acayip trend olması çok hoşuma gitti. Yakın zamanda Herschel yerine, pudra renkli klasik bir Kanken edinmeyi düşünüyorum. Minimal tasarımlarının aşığyım, yaşlanıyorum galiba ondan...

Scandinavian Standart.

scandnaviastandart.com harika bir İskandinav ülkeleri bloğu. Nereden çıktı bu soğuk ülkeler sevdası derseniz, onu da başka yazıda anlatıcam size ama olur da o taraflara yolunuz düşerse ve sıkıcı turistik bilgiler yerine bu web sitesine girmenizi çok tavsiye ederim. Ben arada dergi karıştırır gibi açıp, "like a local" bilgileri okumaya bayılıyorum. Harika görselleri, şehirlerde ne olup ne bitiyor, sitenin styling 'ine kadar hayranlıkla izliyorum. İlgimi çeken 3. nesil kahveciler, 2.el kıyafet dükkanları ve pasta-çörek görselleri. En büyük hayalim buradan okuduğum bir kaç güzel mekanı kendim keşfetmek... Instagram hesabının aşığıyım.

                                             Yoga Pants.


Bildiğiniz gibi yogaya devam. Jardzy her ne kadar ya çok domalma kızım, o kadar gerek yok dşakdajdsa dese de; yoga, biz masa başı çalışanların derdine derman olmaya devam ediyor. Hobiler ihtiyaçları da beraberinde getirdiği için, gözüm markaların spor kıyafetlerinde kalıyor hali ile. Düz renklileri tercih ederken şu aralar renkli yoga pantslere aşığım. Geçen Mango'da çok severek izlediğim seriden şu pants'in bire bir aynısını aldım dayanamayıp. İçini doldurcak kadar popom var artık çok şükür. Gelsin bikiniler efendim. 8 ayımı çöpe atmamak harika bir duygu. Mehem möhö bu arada 43.3 kiloyum. 
 
 
 


Aki Bergen.
Aki Bergen çok havali bir dj. Kendisi hiç İstanbul'a gelmemiş. O aşığı olduğum setlerini umarım yakın zamanda İstanbul'da da çalar. Aki Bergen bence gelip açık ayran ile bir kebap felan da yemeli. Kendisini Mehter Takımı ile karşılayıp, bir festivalde ağırlamak dileği ile. Bu aralar Soundcloud'tan setlerini dinliyorum ve OLAY YERİİİİİİ diye ağlıyorum.
 

Side cut.

Jardzy ile bir hukukumuz vardı bir zaman, sidecut aşığı olarak bu harekete destek vermek istiyorum ama beni düşündüren tek şey o uzama süreci. Uzama sürecinin ABV. Yapmışlığım var, 2 yılımı alıyor. Galiba çok sarhoş olmayı bekleyip, elime traş makinası geçmesini felan beklicem bu gidişle dkljaskldha. imdat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder