13 Mayıs 2015 Çarşamba

Ayol Resmen Yaz Geldi, Git-Gel Akıllı Ben, 3 Gün Almancı Düğünü ve Müstakbel Kocam Weihenstephaner

Ahahahahahahahahahaha.

Meraba.

O ağlak edebiyatınla bir de çay demleyip oturma odalarınızdan laf yetiştiriyorunuz ve çok mutlusunuz değil mi? Eh yani biraz geçen günleri düşününce, evet ben de mutluyum. İbrahim Tatlısesliği bırakıp bir kaç satır yazayım dedim.

 
Ya böyle bi şappalak işlere girdim, mala yaptım, bi marka oluşturdum, ismi de Simala Design , duyuru bile yapamadım, biraz dondum kaldım yani açıkçası akıl düzenim biraz bozuldu son 1-2 aydır. Sıfır konsantre. Hayatımın performansı düştü. Yani bu da barizdi. Hani böyle kolunuzda bir yara çıkar, sonra o yarayı görmezden gelir, sürekli başka işlerle uğraşarak kanadığını bilmezsiniz, halbuki içine pislik, can parçaları felan kaçmıştır, bir türlü kapanamaz, heh işte ben o pisliği temizlemekle meşgulüm arkadaşlar, daha da bir sik sormayın bana.

Mala nedir, ne işe yarar, almak isteyenleriniz vardı bi ara, oturur bi konuşuruz tekrar, hepsini kendim tasarlıyorum, Hindistan'dan aldım çekirdekleri, garip işler, ilginiz varsa ve boynunuzda taşımak isterseniz bana email atın. info@simaladesign.com


Yoga'ya ELBETTE devam ediyorum. Geçen ay gitmedim ama Almanya'dan döndüğümün ertesi sabahı Cihangir Yoga'ya geri döndüm. Şeyma Hoca 16-19 Temmuz'da inziva yapacakmış. Ben de hop girdim konuya, otelciyim, destek veririm size diye, Gümüşlük istiyormuş. Bodrum güzeldir. Ben çok uzun zamandır bir inziva kampı düşünüyordum, iyi oldu bunu duyduğum. Edremit tarafında da bi kamp var, zeytinliklerin arasında. Bunlardan birine gitmek istiyorum. Bir gün 10. kattan aşağıya düşerken, ertesi gün harika şeyler oluyor hayatımda. Ben kendimi az motive ettim, enerjimi acayip çaldılar. Şimdi o enerjiyi ufak dozlarda kendime geri almaya başladım.

 
Dün gece acayip bir rüya gördüm yine. Tarih 3 Mart ve ben 1 yıl(! neden 15 değil 1?) yaşmak üzere, New York uçağına yetişmeye çalışıyorum. Uçak 07.55 'te. Gece 3'te hala valiz toplamaya çalışıyorum. Anne yetişmicem diye zırlıyorum. Mart'ta hava nasıl olur diye orada yaşan bir arkadaşımı arıyorum, mont al mont diyor, valize kürklü gocuklar sokuşturuyorum. Taksi çağrıyorum. Her nasılsa zaman akıyor, kontuarın kapanmasına 20 dk kala evden çıkıyorum. Aptalca bir telaş, ağlamak istiyorum ama üzerimde cıvık bir rahatlık, yeeaa sikerim rötar olur diyorum. Sonra bi bakıyorum saat 15.00 olmuş ve ben uçağa biniyorum. Şimdi soruyorum bu amına koduğumun amerikasında benim ne işim var?
 
Geçen otelde zor bir fotoğraf çekimi oldu. İşi takip ederken, şef garson yanıma sinsice yaklaşıp, "bence şuan tek istediğin tekila değil mi" dedi. AHHHH EVET ahahdsakljak GERÇEKTEN!

Arkadaşlar buradan ismini vermek istemediğim yarışmacı bir arkadaş beni weihenstephaner 'e alıştırdı. Muadili de paulaner. Bu biralar ile evlencem. Bu arkadaşa tebrik ediyorum, hayatımı sikti,  iyice leşe bağladım. Benim acil bunlardan uzaklaşmam gerek,acil. Yarışmacı arkadaşa başarılar diliyorum. 
 
Sporun her alanında uzak kaldım, küsüm sanırım biraz böyle toplu aktivitelere. Gerçi net şampiyon olcaz, büyük hissediyorum. Spora tek katkım, geçen cumartesi Yasin ile oynadığımız online Real Madrid kuponu. O sırada Beşiktaş'ta 10. şişeyi felan içerken kupon tuttu, hesabı kuponla ödedik. Galiba 30 yaşına gelince default olarak erkeğe dönüşücem. O mekana da mutlaka gidin, Joker 19, ben geç keşfettim ama bilenler çokmuş. Bira içerken gece 12'de bir anda deephouse çalan bir bahçeye dönüşüyor. Milletçe alkışlıyoruz. Beşiktaş demişken dlsjakakshadhsa. Beşiktaş işte yaaani. Gülesim geliyor dkasjdkahdsa

Timeout dergisinin bu sene de düzenlediği 101 Lezzet Festivali'ne gittik Su ile, ben mide fesadı geçirdim arkadaşlar. 13.00 - 22.00 arası sınırsız yemek ve içkinin olduğu, boğazın kenarında ünlü bir yalıda düzenlenen bu festivale, biraz da Su için gittim, çünkü kendisi MSA mezunu bir aşçı. ah tanrım neler yoktu ki, bizim otelin restaurantı Rudolf başta olmak üzere, ünlü füzyon mutfakları, yeni nesil hamburgerciler, sushi standları, tatlı ve kahve köşeleri, mezeciler ve balıkçılar, butik dondurma markaları, doğal yoğurtlar, organik zeytinler, zeytinyağlar say say bitmez. Galiba hepsinden yedik ve Tuborg'un Türkiye'ye soktuğu Weihenstephaner burda bizi yine bırakmadı. Akşam 9'du, en son Saim Halit Paşa Yalısı'nın çimlerinde yuvarlanıyordum. O resimdeki bizim çılgın şef Rudolf, mekanın ismi de kendisi de O. Beni çok seviyor, çünkü yemeklerini seviyorum.



Aaaa ben Almanya'ya gittim olm ksahdkashsa asıl onu yazmayı unutuyordum bak, 90 gün vize aldım  ama 3 gün halay çektim ve düğünde prosekodan sarhoş oldum. Beni annem bir daha düğünlere götürmüycek. Bunlar haricinde harika geçti seyahatim. Annemle yanyana 25 sene sonra ilk defa uçağa bindim. Benim için çok önemliydi. Çocukluğumda vakit geçirdiğimiz şeyleri yaptık oradaki evimizde. 5 gün yetmedi. Onsuz geri döndüm. Kalabalık aile hasreti çekiyorum, bunu kesinlikle anladım. Keşke daha çok kalabilseydim, daha ayılmadan pazartesi işte buldum kendimi. Aynı gün de yoga. İyileşiyorum...

 
 
90 günlük vizem de bitmeden, şuraya bir kaçamak yapayım dedim. Geçen sene Travel and Leisure dergisinin İngiltere kapağına çıkan Kastelorizo Adası, burada o çok sevdiğim otelle de yazıştım, kadın çok tatlı, hemen cevap verdi, daha fazla detay yazmak istemiyorum, sonra gelip beni darlıyorsunuz, sen otelcisin bulsana şöyle yerler diye. Ay lütfen sormayın gerçekten, bedava mezar olsa, girip yatcanız içine, SORRY NOT SORRY!

Kenan Evren ölmüş. Yani bu kadar ahh alıp bunca yıl yaşaması da biraz showdu bence.

Sinsice 23-24 Mayıs'ı bekliyorum. Stavroz beni heyecanlandırıyor. Yer Lifepark, olay ise Chillout Festival 2015 İstanbul. Bu sene 10. yaşını kutlayacak festivale yine aynı ekip ile destek vereceğiz. Ülke komple bir festival alanına dönüşse de biz de kurtulsak, valla ya, bu lifeparklar felam bize gelmiyor.

Herkesin kendi arkadaş grubu, eğlenceli, iyi, çok iyi rakı içen, maçlara giden, cömert, alçak gönüllü vb özelliklere sahiptir. Bizim arkadaş gurubu da çok iyi dans ediyor. Çok iyi dans eden bir arkadaş grubumuz var, vallahi yani.

Bu yaz bu ekip ile Suma Beach'e sezonluk kombine almaya karar verdik arkadaşlar. Yani tabi ben bu kararı aldığımda kafam bayaa iyiydi, belki almam, ama aladabilirim. Bu sene uzun bir yaz tatilim olmuycak,  o nedenle Kilyos güzel bir alternatif, hafta sonu eventleri kombineye dahil, kdv de içinde dkjakdhsa

Tüm bunların haricinde aslında baktığında şehirde hayat devam ediyor, yaz geliyor, itlik serserilik yapmak yerine sıradan bir hayat yaşıyoruz işte, kimseye de zararımız yok. O yüzden şuan yaklaşan yaz güneşini, festivalleri, ofisimde hazırladığım enfes filtre kahve ile selamlıyorum.

Soundcloud linklerini ofiste açamıyorum ama illa dinlicem derseniz, ha bi de üstüne illa tekno dinlicem derseniz, şu herif tekme tokat bir set yapmış, 2 gündür Eminönü otobüsünde herkes bana bakıyor. Enerjinizden bir miktar alırım, ama çok deyil. İyi akşamlar.

9 yorum:

  1. İyi ki yarandan cam kırıkları ayıklıyorsun, bir de sağlam olsan dünyayı patlatacaktın herhalde. Enerjine hayranım, söyleyecek çok şeyim yok. Kendimi menepozunu yeni kabullenmiş emekli teyze gibi hissediyorum, üretkenliğim her anlamda bitmiş bööööyle oturuyorum koltukta tuzluk gibi, sadece oturuyorum gibi. Seni de gıpta ederek ve ayakta alkışlayarak takip ediyorum valla.
    Yaşıma başıma bakmadan bık bık konuşuyorum ama ben erken çöktüm dostlar :(
    Ayrıca insanın kendi markasının olması çok havalı bence!

    YanıtlaSil
  2. Valla ben boyle gercekten zorla olmasindansa, yeri geldiginda emekli teyze gibi de ruhun gocmesine musade edilmesinden yanayin, depresyona mi gireceksin gir kardesim onu da yasa, salya sumuk surun sokaklarda eve ayik gelme,boyle mutluyum rolu yapmaktansan dipe bat, bi ara cikarsin.

    Bana gelince, kimse sevdiklerini kendi yasadiklari yerine dusunmez, ama bu uzuntuleri sike sike yasiycaksin:):):) aramizda sanirim en az 8 yas vardir yani tek istedigim senin yasina donup yedigim boklari yaptigim itlik serserigi tekrar yapmak cunku ogrendiklerim bana enerji veriyor, o yuzden simdiden ne yasarsan kardir. Bence bi cik sokaga bi bira ic bi hava al. Gerisi gelir :)

    YanıtlaSil
  3. O la laaaa :D Wilkommen Silviaaaanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay nolur bana almanca bisi soyleme tepem atiyor

      Sil
  4. Ay çok kıskanıyorum ya senin bu fotoğraflarını! Ne biçim şezlongta oturmak, ne biçim merdivenli fotoğraf o ühüühüühüühü! Aynı güneş gözlüğünden bende de var, g.tüm gibi duruyor takınca :/ O şık elbiseli, saçlı başlı fotoğrafları buraya koymamışsın, onlara da haykırdım ben. Koyma buraya, nazar değecek, çok endişeleniyorum. Yalnız sizin ailenin kadınlarının birbirinden kalır yanı yokmuş, anneni hususi olarak beğeniyorum.
    Paulaner'i sevmiştim, demek ki Weihenstephaner'i de beğenicem. Ama tabii burası Angara, yeni biraların gelmesi filan, hala 90'ların ortalarını yaşıyoruz. Ya da ben öyle yerlere gidiyorum, bu da olabilir :D Ama bak Suma Beach falan diyorsun, neyse.
    İki tane mala beğendim, neden email atmıyorum di mi? Atayım şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahhaahaha taytla ve büyük gelen indie'ci kazağım ile festivallere gidiyorum, yaz geldi, tshirte geçtim. Sanırım benden mutlusu yok şuan dkasjhksahda.
      Ya sikerim o gözlüğü de çöpe attım eski sevgilim almıştı, o yüzden bence de artık götüm gibi bir gözlük.
      Düğün resimlerini koymadım çünkü baktığımda aradan 2,5 ay geçmiş ve bir sürü koyulması gereken var, ama tavsiyeni dikkate alıcam. :)
      Ay annemle olan bi resmi instagrama koydum, ben oyle bişiyin varlığında da haberim yoktu, gördün değil miiiiii, annem orda 26 yaşındaymış! Ve taş gibi.
      Mina ablacım bu biraları içtikten sonra, bırak Ankara'yı, Türkiye'de biraya yeterince önem vermediğimizi anladım. Biralara yeterince önem vermiyoruz Mina Abla. dşlkasljda
      Mala için sana bir email attım offişıl iimeyil adresimden :d:d bir bak inbaksına.
      Seni öperim ve köpenkleri poncikleyerek severim.
      iyi hafta sonları.

      Sil
  5. Aaa ne ara geldin geri döndün?!? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle artik buradayim, munihe artik gelemicem ama yazmaya devam.

      Sil