9 Mart 2015 Pazartesi

No Eyes Can See, Uzun Haftasonu ve Uçamayan İnsanlar

Yani çok şeyyapmayım şurayı diyorum ama hayat işte bazen bazı şeyleri ertelemek zorunda kalıyorum, blog gibi mesela.
 
 
Ama size söz, güzel işlerle dönüş yopocoğom, oz koldo.
 
Efendim bunları, onlara da söyledim. 15 yaşında ayrıldığım evimden sonra bir sürü şehir dolaştım ve bir sürü insan tanıdım. Gel gelelim bu kadar zaman ve insandan sonra şu insanlar benim dostum olabildi. Very nice.
 
 
 

Haftasonu uzun bi aradan sonra tayfa ile Kloster'da Robert Babicz dinledik. Almanya'nın tekno canavarı güzel çaldı. Ama bana kalırsa, grup da aynı fikirde, Tangun daha iyiydi. Tangun, Kloster'i satın al. Sabah Bebek Starbucks'da kahvaltı ettik ve Beykoz'da Pazar'ı bitirdik. Bu yüzden maçı da izlemedim.
 
Fener maçı üzücü bitti. Beraberliğe bile fit değildik, bu maçı almamız gerekti, olmadı. Basketbolda desen, şube kapanmak üzere. Cacık gibiyim. Bu hafta üstüme bol bol hıyar doğrayın arkadaşlar.
 
Size güzel haberler getirecem, bence seveceksiniz, biraz wordpress işlerim kaldı, sonra her mecrada maceraya devam.
 
İstanbul Chillout Festival için biletlerinizi aldınız mı? Son gelişmeler için şurayı da takipleyin.
 
Genel müdürümün printerini bozdum. 1 haftadır servisten gelmedi.
 
Yoga'ya devam ediyorum ve duvarla handstanding yapıyorum. Halaylar alkışlar zılgıtlar. Tey tey tey.
 
Ve bence ayın bonbası Almanya tatilim. 1 Mayısta kuzenim evleniyor. Kafamın üstüne rakı koyup, çiftetelli oynucam.
 
Geçen farkettim, aliexpressten aldığım 10 'a yakın paketin adresine, no 10 yazacağıma 13 yazmışım. Paketlerin 4'ü geldi, gerisini bekliyorum. Çok acınacak durumdayım.
 
Buğra, pazar sabah Bebek'te yürürken şöyle bir şey dedi; "ya biz yaratılmış en iyi canlıyız ama bu şerefsiz kuşlar uçabiliyor, ben bundan çok rahatsızım." Sonra arabaya binip Beykoz'a gittik...
 
Güzel insan Barış Baykal, denemediği bir şey kalmış, o da radyo programı yapmak, evet Barış bunu da yaptın tebrikler, ilk yayının linki şurada, tık tık.
 
Soundcloud'da bir problem var ve ben link koyamıyorum. Benim bilgisayar ile alakalı olabilir. Bizim çocuklar kendilerine birer mac almışlar, yapacam bi çılgınlık. O nedenle eski günlerdeki gibi, şu parçayı koyup gidiyorum, belki kafanız yeterse dinlersiniz. Harikalar Diyarı.
 
 
Güzel bir haftanız olsun, mutsuzsanız dünde kalsın, küs uyumayın, yarını da şimdiden düşünerek kendinizi yormayın.