7 Ocak 2015 Çarşamba

Orhan Pamuk, Rakı İçen Koca, Yeni Ofis ve 32 Aralık 2014

Allaaaamm böğrümü tokatlıycam yeter, bütün bir senem Sabahattin Ali okumaktan İbrahim Erkal gibi geçti, orospu Raif yüzünden gençliğim soldu. Bu yetmiyormuş gibi başıma bir de Orhan Pamuk'un otuzbirci Mevlüd'ü çıktı. Dostlar yüreğim gömçürdü dostlar. 
 
Efendim, bildiğiniz üzere bir türlü şey yapamadım, toparlayamadım olanları. Ben otel değiştirdim. O "şiii is ekzılınd" yazılarına biraz artık uzak kalacaksınız, zira değişikli bir title aldım. No more Arabics, yes more international works arkadaşlar. Giderken bir de veda partisi yaptılar. Yeni ofisim Karaköy'de. İstanbul'un yeni trendi. Nişantaşı'nı ve Taksim'i her biji dövlet bitirdi, meydan adeta el suuuriya özgürlük meydanına dönmüş, geçen ordan yürürken korktum.
 
Karaköy yükselen trend, biz de trende uyduk. Afterwork partylerimizin eksik olmadığı, lobbilerinde duvar saatinin ve balonun asla kullanılmadığı, yeni yılda genel müdürümden bir hediye bile aldığım, her gün Dünya'daki bütün otellerine sabah gönderilen staff e-news 'ini, dağıtılan akıllı telefondan iett otobüsünde okuduğum bir otel. Kendilerini; eğlenceli, cesur, farklı, sihirli, eşsiz, alışılagelmişin dışında, garip, tutkulu, dürüst, zarif gibi kelimeler ile tanımlayan markanın Türkiye'deki ilk otelinin açılış kadrosunda olmak hem çok eğlenceli hem de zor. Otel açanlar daha iyi bilir. Ben şu aralar bazen iş sonrası içilen 2 kadeh şaraptan sonra karla kaplı Karaköy'den Tünel'e çıkarken, bir anda böyle enteresan bir atmosfere nasıl girdiğimin düşünceleri ile meşgulüm dostlar.
 
 
2 gram mutluluk buldum, onu da bu hafta Orhan Pamuk okuyarak ağzına sıçtım. Trend kelimesine madem girdim çıkamıyorum şu yazıda, O da trend diye, gel ulan okuycam dedim. Ağzı gözü tokatlanmalık, defult olarak Yurtseven Kardeşler'in çaldığı öykü, beni kanser etti.  Orhan Pamuk'un entelektüelliğini çekemeyen böyle lümpen bir tayfa var ya, onlara da sinirim, okuyun yani. İçerdeki karakterler Anadolu'nun her yüzünün ve İstanbul'un her halinin son 40 senesinin özeti. Akıyor sayfalar, ama ben illa çingenlik yapacağım için, aptallığına tahammül edemediğim karakterler ile kendi kendime dövüştüm durdum.
 
 
Önce otelde ekipçe, sonra da geçen seneden hayalini kurduğum bir yeni yıl gecesi geçirdim. 1 şişe şarap içtim ve zurna gibi uyudum. Tarçın çocuk kucağımda, bi ara papapaw bov pav havayifişek seslerinden korkarak gece 12'de geçici delilik yaşadı. Ertesi gün tatildi, çok gergin uyandım. Tansiyonum 12 saat yerine gelmedi. Tarih adeta 32 Aralık'tı. Şuan Karaköy'de bok gibi suratınıza yapışan bir soğuk var ve bazen otelden dışarı yemeğe çıktığım vakitlerde ceset olarak geri dönüyorum.
 
Münih'ten artık bir kart arkadaşım var. Sevgili Ceren, Bavyera yazılı kartın için teşekkürler derim.
 
1 Mayıs'ta reis-i kuzen Özkan evleniyor, diğer bir trend konu da ailede 30'undan sonra evlenmek, gelenek bozulmadı, otelden izin koparıp halay show yapmaya gidecem. Hanover, Hanover olalı böyle düğün görmeyecek. Annem bir takım düğünlere artık gitmem gerektiğini söylüyor. Bir gün bu düğünlerde, 2 öğün rakı içen Mevlüd gibi bir adam bana musallat olcak diye ödüm kopuyor.
 
2015 biraz az pişmiş yumurta kıvamında başladı. Hani içine bişiler katsan belki bişiye benzeyecek menemen gibi ama değil gibi de. E-maillerim gmail üzerinden ve ben gmailden resmen tiksindim. Ofis bilgisayarım ile günlük karı-koca kavgalarımızı yapıyoruz. Bunu neden yapmadın, erken dön, neden cevap vermiyorsun, çok yavaşsın gibi. Kavga demişken, ama çevrem ile aram iyi. Yoga'ya ara verdim, bu soğukta eve kendimi zor atıyorken Fındıklı gözümde büyüdü, üyeliğimi yenilemedim. Halbuki otele de çoğğ yakın. Bir mat bulup evde devam edicem, Fermina'nın kulakları çınlasın. 
 
Efendim herkese bol sıcak çaylı bir hafta diliyorum. Lütfen zor olan şeylerin peşini bırakmayın, sevdiğinizden vazgeçmeyin ve asla küs uyumayın.

7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler derim, ahahah bu yazıya hemen yorum yazacağını biliyordum neden acabaaaa

      Sil
    2. ahahahahhahahaa senin bilmem Orhan Pamuk bug'ın var, ondan olabilir mi?

      Sil
  2. Ya ben de okuyorum şu an, çok acaip de boza içiyorum yanında (semirdim iki günde). Senin güzel kartın da bana ulaştı, Münih'e dün döndüm iki nefes alayım hemen teşekkürlerimi sunacağım ;)

    YanıtlaSil
  3. Ha bu arada Mevlüt değil Mevlut (ben de ü'lü okudum yarısına kadar da, şaşırdım diye yazdım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler derim evet aynen üşenmedim kitabı alıp elime tekrar baktım ama bu gene de karşıma çıksa tokatlama isteğimi değiştirmiyor herifi hahaahahahahahah, kart harika ya, vallahi çok tatlış bir seçim.

      Sil