19 Ocak 2015 Pazartesi

Öhem öhem! Teoki e osin geos-eul hwan-yeonghabnida

Otelimizin ABD merkez ofisi Mutlu Dükkan'dan bizim ofislere sipariş vermiş. Sanırım kocaman 2 tane yedim. Şans mı? Yooo. Ne şansı bende şans ne gezer :d Aynı gün akşam Hatice eve döndü, turdan her gelişinde bana Kore çikolataları ve kahveleri getiriyor. Bundan sonra sizinle Korece konuşcam. teoki e osin geos-eul hwan-yeonghabnida
 
 
Şampiyonlar ligi gibi bir kadro ile Asude Bar'da Kızılyıldız-Galatasaray maçı izledik. Dodo askerden izin alıp gelmiş, ne iyi etmiş. Tabi alkol almıyor oluşum, ertesi gün yoga yapacak oluşum pek bir alaya alınsa da herkesi çok özlediğim için çok geç bitti ortam, cumartesi izin yaptım, sabah yogasını feda ettim, öğlene yetiştim. Bkz. kahve bardağı ve ben. 
 
 
Günlerimi iş-yoga-ev üçgenine kurmuşken  Pazar yogadan sonra, yeni otelimin etrafı Karaköy'ü kısacık bir turladım. Kendime Unter tostu ve ilk defa Twins Coffee Roasters'e giderek kahve ısmarladım, orada Match-up dergisi ile tanıştım. Bir kopyasını almıştım ama dönerken Nilşah'ta unuttum sadksalkd. Dergide bir Datça yazısına rastladım tesadüfen. Deniz Yılmaz yazmış. Tam da Datça'ya kadar gidip, zamansızlıktan ertelediğim şeyleri yapmış kendisi. Knidos ve Palamutbükü. Keşke yine bir yaz günü akıp gitsem oralara sessizce.
 
 
Unter çok kalabalıktı, bar kenarında bir yer bulup enfes rokalı ve Mozarella peynirli bir tost istedim. Karşımda portakal suyu sıkan barmen çok nazikti, çayımı unutan, servisimi açmayan ve hesapla ilgilenmeyen bayan yönetici adına benden bin defa özür diledi.  Kahvaltı sonrası Twins Coffee'ye gittim. Brew Coffee Works 'den sonra Twins sanırım yeni yerim olacak. Buğra'nın tavsiyesi, teşekkürler Buğra. O arada tatlılar kekler servis ediyorlardı, dergileri alıp çıktım. Pembe havalı koltuk da burada.
 
 
Size Balkon Sefası ile ilgili değişik gelişmeler yazıcam ilerde, bekleyin beni.
 
Pazar günü biraz da eski oteli ziyaret ettim. Bazen kopamıyor bazı şeylerden insanlar, alışmamışlar  gidişime, dinledim onları, çözüm aradık kendimizce. Ben de onları özledim şimdiden...
 
Geçen hafta bolca meditasyon ile standing, arka bacak ve sırt çalıştım, denge güçlendirme yaptım. İnsanın olmaz dedikleri, zamanla oluyor ve bu başarıdan mutlu oluyorsun. Bunu kendimde görmeyi seviyorum. Mutsuzluklarınız ve başarısızlıklarınız için ise, lütfen etrafınızı cezalandırmaktan vazgeçin! Kendi içinize bakın.
 
Küs uyumayın ve sevdiğinizin kıymetini bilin. Herkese güzel haftalar.

8 yorum:

  1. Küfür mü ettin sen şimdi bize :D Teoki meoki :(

    YanıtlaSil
  2. Ahahhahha ay güldüm Zihin'in dediğine :D
    Ne güzel yerler ya bunlar, pembe koltuğu da çok beğendim. Koltuğun yanındaki dev kahve değirmeni mi? Ondan da eve istiyorum, anca karşılar ihtiyacı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Karaköy çok bohemian çok tatlı bir yer oldu görmen gerek! O eski Beyoğlu aşağı silvia, İstanbul aşkını Karaköy ile tazeliyor, sana kahve davetiyesi postaladım.

      Sil
  3. O ekmee, tabaa bitir. Arkandan ağlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jardzy bu sikik tosta bir servet verdim, bitmemiş olma şansı = YOK

      Sil
  4. ayyyyy karaköy civarında çalışıyon ha otel anladım. ya baksana o kapkeykler nerden ya sölesenee :) iş yoga ev ne güzel hayat oh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar mutlu dukkan'nin yeni yil tasarimlari idi ama sanirim hala satiyorlar, cok guzeller degil mi? Karakoy ve Beyoglu arasi bir hayat uzaktan cok şık duruyor ama elbette yorucu, onu yoga ile asmaya calisiyorum ^^

      Sil