3 Aralık 2014 Çarşamba

Rezil Otel, Bir Daha Gitmem

Türk erkeklerinin gözü dönüp, sikini eline alıp, koşarak bir otel resepsiyonuna gelmesi ve yine sikleri elinde ühü ühü ühü kapıdan çıktıktan sonra, soluk soluğa oteli booking.com 'da boklaması içler acısı dostlar. 5 dakikalık keyfini şeyyapamayınca, benim ekibime rezalet diyor bu erkekler. 8 saat gece 12'ye kadar ayakta çalışan kadın çalışanıma terbiyesiz diyor. Tavsiye etmem diyor. Sikiş daha önemli diyor. Berbat bir anlayış var diyor. Uçkurları o akşam boş kaldığı için, kendilerini resmiiice karşıma alıp, efendim otelin güvenlik prosedürü imi imi imi demeye çalışıyorum. Taksim biraz hassas bir bölge, güvenlik önemli, dışardan gelen kadın götünüzü kesse gitse naparız efendim diye açıklama yazarken, gözümde bu erkekler koca bir sik şeklini alıyorlar, böyle otelin üzerinden woooww woooww woooww daireler çiziyorlar ahahhahaahahahhaha. 

5 yorum:

  1. Her ne olursa olsun sana yakışmamış bu üslup.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu site ve bakış açısı benim. İstediğim uslüpla yazarım, ha tabi hoşunuza gitmemesi sizin tercihiniz. Saygı duyarım.

      Sil
    2. Haklısın

      Sil
  2. cok güldüm :D türk erkeklerinin özeti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa tabi canım, daha bunlar ne ki, küçük bi hikaye kitabı çıkar 40 yaşıma gelince.

      Sil