9 Aralık 2014 Salı

IWI Christmas Shopping Festival Gerçekleşti & Fermina İle Büyük Buluşma

Ay IWI'nin Christmas Event'i çok güzel geçti! Balkon Sefası ekibi olarak tam kadro oradaydık. Sabah 10'da kapılar açıldı ve insanların çok güzel bir ilgisi vardı. Lokasyonun iyi olması, ziyaretçi profilinin kalitesi, sergilenen ürünler, herşey kusursuzdu bence. Balkon Sefası, güzel dekoratif ürünler, ev tekstili, vintage kıyafetler, organik reçeller, takılar ve daha bir sürü ürün ile festivalde yer aldı. Ev ürünleri çok ilgi gördü, teşekkürler deriz. Nilşah ile gece 8 gibi Hilton'dan ayrıldığımızda yorgun 2 minik surat kaldı geriye. Before / After resmimiz malesef yok ama Before'umuz şöyle idi ; 


Öğle saatlerinde standa eyeliner'ı, uzun boyu ve güzel gülen suratı ile Fermina çıkıp geldi. Sanki 15 senedir görmediğim bir abla gibi ayol, resmen Minoshka buuuuu. Karmaşık koridorlardan çıkıp noel baba kıyafeti giymiş bebeklerin arasından bi bahçe bulduk, ayaküstü sohbet ettik. Heyecandan bir selfie bile yapmamışız. Ama nasıl musmutlu oldum, nasıl iyi geldi bana anlatamam! Barbarian Kocişkosu ile Morrisey konseri için gelmişler ama konser iptal olmuş. Bir anda karşımda görünce günün bütün yorgunluğu gitti. "Güllerin içinden caaaanım Stephen King kitapları ile koşarak gel bana geeeeelll" şarkısını söylüyorum. Kendisi registered logolu idolum (®) Dünyalar kadar teşekkürler derim. İyi ki var, iyi ki geldi. Bir sonraki İstanbul gezinde O'nu rahat bırakmıcam aahahahhaha.


Ben de festivalden keçeden yapılmış, Fatima'nın Eli ve 1 tane de perde kenarına asmalık bir dekoratif ürün aldım. İncik boncuk merakım artık eskis kadar yok. Ama siz bu festivali kaçırdık diye üzülmeyin, Nilşah'ın ürünleri hala Kumbaracı Yokuşu'nun sonunda sizi bekliyor. Bence yeni yıl için oraya gidin ve mutlaka ürünlere bakın.

Herkese iyi haftalar. Küs uyumayın. Sevdiğinize sahip çıkın ve O'nu asla üzmeyin.

2 yorum:

  1. Aaa ben senle içeri girip standa bakacaktım ya? Basıp gittik ahahhahha!
    O selfie çekilecek! Şu anda hayattan tek arzum budur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben seni Balkon Sefası'na götürcem ki, dert etme. Hiç bişi yapamamışız yahu heycandan skjhdakjha

      Sil