31 Aralık 2014 Çarşamba

Çingen Kavgası

Ahahahahaha resmen kasım kasım kasılırken, Fermina benim diyeceklerimi yazıvermiş ahahaha. Halbuki ben de bu anı bekliyordum, yeni yılın son yazısı nasıl da kendimlen çingen kavgasına dönüşür diye. Çapı 4,5 santimetre olan ellerimle zurna gibi tiplerinizi tokatlamak istiyorum. Yazıyı okurken "köpekleri bağlamışam" şarkısı defult olarak çalacak ahahahaha. Bu sene hakkında yazmıcam, bu güzel blog bana çok güzel insanlar getirdi, benim de altını açıp yazdığım tam 175 tane başlığım olmuş,wow.  Benim de yeni seneden tek talebim 2014'ün acil "bitmesi".  Zaten 8 saat felam kalmış. Hayatımda yenilemediğim hiç bir şey kalmadı demiştim, evimi, işimi, ev arkadaşımı bile yeniledim, -öhöem banyo lavabom hala kırık- o nedenle eksik kalmasın, seneyi de yenilemek istiyorum. 2015'e benim herkesten her şeyden daha çok ihtiyacım var. Size de mutlu seneler. Hadi bakalım.

2 yorum:

  1. deeptone den geldim, takibe aldım, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil