4 Aralık 2014 Perşembe

2015 Alışveriş Listesi ve Bağzı Evren Dilekleri

Efendim, geleneksel yıl sonu alışveriş listem ile karşınızdayım. Geçen sene yazdığım listeden sadece 2 tanesi gerçekleşmiş, güzel ilerleme bence :):):):) Bu sene bazılarını güncelledim, bazılarını eledim ve ekledim. 

1-Timberland demişim de, bu sene caydım, yaşla alakalı sanırım, bazen bazı zevklerim hop diye değişiyor. Bana şimdi bu tarçın rengi bot kıro geliyor. Ama siyah ayakkabıyı 1 senedir hala alacam. Geçen Markafoni'den istediğim gibi buldum. 1 hafta sonra siparişimi iptal ettiler. Sinirden böğrümü dövdüm. Temin edememişler. Tıpış tıpış Nine West'e gidecem.
2-Blog adresimi com'a çevirmedim. Çevirmicem de. Canım istemiyor. Onun yerine sosyal medya hesaplarımın kullanımını azalttım. Bunun açıklamasını geçen yapmıştım.

3- Ipad mi, Iphone 6 mı? Biliyorsunuz kırık eşyalar ile yıldızım çok barışık sjakjhdjahd. Zamanımı alıyor insanların ya da eşyaların kusurlarını kabul etmek evet ama şükürler olsun der misiniz? evet önemli bir konu, bunun için yoga bile yaptım, telefonumun camı kırık, iyi bir kırık, lavabom da kırık. Ekranı değiştirecem. Ipad'i ise yazdan sonra.

4-Banyo lavabosu hala kırık. Geçen size yazmıştım. Koçtaş ile kavgalıyım zaten, böyle davar bir Horoz Lojistik şirketi felan, değiştircem ama ne zaman bilmiyorum.

5- Ne güzel, geçen sene ikameti Şişli'ye aldırcam demişim, aldırdım. Artık kağıt üzerinde çakma İstanbullu :( Pasaport yazmışım. Evet çıkarttım. Bu sene de bürokratik işlerim devam ediyor. İş değiştireceğim için bir takım evraklar toplamam gerek.

6-2015 için bir seyehat planım var. İzin alabilirsem yeni iş yerimden :( Roma-Floransa-Venedik gidip bi gezip geleyim yeter blog ağladı italya yazılarından. Çok yazmayım, sakınıyorum, nazar değmesin :) Bir de Sırbistan var. Bir de Beyrut. Evet bunlar şimdilik aklımdakiler. Hı-hı.

7- Herschel Supply. Öhöm öhöm, en zaruri ama en maliyetli isteğim, 2015'te bu çanta. Bildiğin sırt çantası ama ben tasarımlarını, böyle bir bilgisayar ekranı gibi baskılarını çok seviyorum. Bilstore'da var efendim.

8- Tatlış kek kalıpları. Şimdi pat diye bu nerden geldi derseniz, Eminönü'nde gördüm geçen, harikalar. Bu kış evde Yoga'dan artan zamanlarda, mutfak konusunda el becerimi geliştirmeye karar verdim. Evimde bir mikserim bile yok. Alıcam. Ama hangi marka alacağımı bilmiyorum. Yemek yapmayı çok seviyorum, el ayarım güzel, yani sadece biraz ilerletmem gerek. Yakında vıcık vıcık "hanımlaaarr" diye lafa başlayan yemek tarifleri yazıcam blogta. Hsahsjhajahahah. Şaka.

9-Kıyafet askısı. Aslında bunu 1. sıraya yazmam gerek. Sandalye üstüne felan kıyafet asmaya başladım. En uyuz olduğum şey. İkea'dan almayı düşünüyorum. Bir de koltuk örtüsü. Geçen English Home'dan baktım. İstediğim gibi değildi. Ben daha pamuklu bişiler arıyorum. İkea'yı bi kez daha kolaçan edicem. Annem dün bana English Home'dan yatak örtüsü almış, canım annem yaa...

10-Aylık akbil. Ahahahahahah evet bu da garip bi konu, bu işi de haftaya halletmem gerek :) İş evraklarını hazırlarken onu da aradan çıkartacağım. İBB cebimizden güzel sokalıyor. Şöyle halının altına doğru. Üziiiiim avzını yerim Üziiiiiiim.

Efendim, durumlar bende böyle. Yeni yıldan kişisel beklentilerim var elbette ama bunu kutluyacak kadar değil. Çünkü beni çetin bir yıl bekliyor dostlar. Plan yapmadım, yapmak da istemiyorum. Evde, geçen sene grip olup, yatıp, içemediğim şarapların acısını çıkartmayı düşünüyorum. En kötü, gelmeyen ayakkabı için böğrümü dövmeye devam ederim kdjakska.

6 yorum:

  1. koltuk örtüsü için bir imç baskını yap bence. çok güzel kumaşlar çok güzel paralara çıkabiliyor ya da kırk yama ve polardan kendin imal et, tam terapi!

    YanıtlaSil
  2. İmç'ye hiç gitmedim, olabilir ama kendim yapma konusunda teknik ekipmanım hiç yok, malzemeleri aldım diyelim, birine yaptırayım dicem, adım gibi eminim artık hazır üretim, terzilerden çok daha ucuz. Tamam emeğin bir kaşılığı var ama bu hafta perdecide başıma gelenden sonra tercih edeceğimi sanmıyorum. Zorunlu olarak perde boyu yaptırmak için mahallemin esnaf perdecisine gittim, normalde metresi 2-3 lira olan işi bana 12 liraya satmaya çalıştı. 5 perde boyu için 60 lira bütçe çıkardı. Sinirlendim, bu işin karşılığı belki benim bütçemden fazla olabilir ama bu kadar da olamaz, ayakta sikecek aklı sira, 30 liraya yaptı. Mecbur, çünkü yıllardır önününden geçerim, pencerenin önünde sigara içmekten başka bişi yapmıyor. Ayıp.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başkasına diktirceksen teyze hala anne abla. ötesi çok kazık. hele bazı semtlerde terziler :( sanırsın koyunu kırpıp ipi eğirip kumaşı dokuyor da anca dikiyor uyanık. bunları yazıp okudukça da hazır al tabii.

      Sil
    2. İstanbul'da yanlız yaşıyorum, kimse yok etrafta öyle akraba, anne, nene, teyze felan. Annem'e de öylesine "yatak örtüsü yok bana alsana bi tane" dedim, cidden gitmiş kadın English Home'dan örtüsü almış. Ben de artan perde kumaşlarından koltuk örtüsü yaptırayım dedim terziye, 2 de yastık. Oh mis :) Ama uygun terzi, perdeci gibi değil :):):):)

      Sil