16 Ekim 2014 Perşembe

Müzikli Mim


Bu hafta bolca mimlendik. Zihin'nin mim'ini yapıyorum hemen ve işlerime dönüyorum. Ne zamandır bir parça da koymuyorum. Herkese iyi haftalar dilerim :)

1) Müzik dinlediğinde aklına gelen tek kelime? Mutluluk.
2) Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da dinlemeye ara verdiğiniz? Evet, çok. Mutsuzluktan ölürken mesela bütün şarkı sözleri beni iğneliyor oluyor. Nefret ediyorum ve müziğe, müzikli ortamlara1-2 hafta küsüyorum. 
3) Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı var mı? Posterlerini odanıza astığınız, fan dediğiniz türden? Dönemsel müzik zevklerim değişmişti. 90’lar , 2000’ler derken müzik ve sanatçı çeşitliliği arttı hayatımda, şuana kadar asla vazgeçmediğim birisi de sanırım olmadı. Aynı isimlerde sabit kalmayı pek sevmedim. Sadece ergenlik dönemimde Mike Shinoda fanıydım. Uzakdoğulu sanatçı sempatim var doğrusu.
4) Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi? Elektronik kesinlikle. 
5) Asla dinlemem dediğiniz tarz var mı? Hint müzikleri djsalhdkahahaha.


6) Şarkıcı olmak isteseydiniz kim olurdunuz?  Bett Gibbons.  
7) İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi neleri değiştirmek isterdiniz? Kesinlikle organizasyonlarda uygulanan aptalca alkol, event management ve sponsorluk uygulamalarına çekidüzen verirdim.  
8) Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı? The Cure – Love Song. Gerçekten.
9) Tv'lerde bol bol yayınlanan talk show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Rezalet.
10) Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur? Sinan Akçıl vb. türevleri.
11) Kitap okurken müzik dinler misiniz? Uyurken evet ama kitap okurken çok nadir.

21 yorum:

  1. Portishead alırım bir dal. Uyurken nasıl müzik dinliyorsun ??? o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASDSFDSAFSADSFSAFSDAFS Bunu yapmıcaktın Silvia :(( Dağıldım.

      Sil
    2. :( Ama öyle soru mu olur dljasklj

      Sil
  2. Allah kimseyi Bett Gibbons etmesin. Çok fena.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle bi unplugged var tv'de , roads 'u canlı söylüyor avzını yediğim :( OOOFFFFFFF http://www.youtube.com/watch?v=R2i1o8S-U_E

      Sil
  3. Burayı bosladın mı bıraz sankı? Anlasılan yogun bır ıs temposu var. Kendıne ıyı bak lutfen, ıyı geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo boşlamadım, canım biraz da böyle takılmak istedi :d

      Sil
  4. Merhaba, bloğunuzu Dördünçü Tekil Şahıs bloğunda keşfettim. Takibe alıyım dedim. Sizi kendi blog safyamda misafir etmek beni mutlu eder. bilgicellim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merciiii Tekil Şahıs'ı ben de çok severim aynen

      Sil
  5. Merhaba, uzun zamandır bır seyler yazmayınca merak ettım dogrusu. Umarım olumsuz bır durum yoktur. Kendıne ıyı bak lutfen, ıyı geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayh çok panik olmuşşsun dksajkdhadksja

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Devam edicem yazmaya sonra, silmedim :d

      Sil
    2. Grüezi !! Wie geht es dir ? Ich hoffe alles lauft gut. Uf widerluege Frau Silvia :p

      Sil
  7. ya muhteşem bi mimmiş bu!!

    senin şarkın da gerçekten çok güzelmiş çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  8. Fancy Box 3 geldi. Hem de daha da süper geldi.
    Eee hadi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offff ciddi olamazsın! Çok kıskandım, hadi içeriğini koy okuyalım, galiba karar verdim ben de alacam bu bombastik üyelikten. Adres değişimi yapacağım yakında, blog'a da bir dönüş yapmayı düşünüyorum. Dur az kaldı :)

      Sil
  9. Hint müzikleri cidden çok kötü hani filmlerinden de haz almıyorum, neden bilmiyorum :) , organizasyonlardaki o alkol olaylarından dolayı artık gitmiyorum bile konserlere, bezdirdiler adamı.

    YanıtlaSil