9 Ekim 2014 Perşembe

Lunar Eclipse - Selenelion Tutulması

Efendim Mari'nin paylaştığı link güzelmiş, ben Amerikanyalardan bir siteden daha edebi bir çeviri yapmaya çalışmıştım ama çok şeyyoldu, o nedenle ben de bir kaç alıntı yaparak tutulmanın ağzını yüzünü tokatlamak istiyorum. 

Bu DOLUNAY’da en bi Dikkatli olması gerekenler elbette İLİŞKİLER ile sınanacak olan KOÇ’lar. (BANA DİYOR AVZINI YEDİĞİM) AY onları tetiklediği için, onlar da etraflarında yaşanacak bir dizi olayı tetikleyecek adımlar atabilirler. KOÇLARRR tarih sizi şiddet ve felaketler dizisine sebep olan hareketlerle yeterince andı canım :) Haydi bu defa herkesi şaşırtın. Basiretiniz, efendiliğiniz ile anılma fırsatına sırt dönmeyin ;) Sizin için değerli olan işbirliklerini ya da yol arkadaşlıklarını tehlikeye atacak adımlar atmayın. Ya da hakkınızı ararken, abartıp haksız duruma düşmeyin. Geçmişte yaşanmış olan benzer olaylardan ”aldığınızı iddia ettiğiniz” dersler, bu ara çok işinize yarayabilir. Kaybetme korkusu, kaybedilebilecek olanı bizzat yok ederek giderilmez… Gidin, görün, alın ama usuletle ve suhuletle :))) 

Yükseleni Oğlak olanlar; SORUMLULUKLARI ile sınanıyorlar. Bizi biz yapan şeylere aidiyet duyar, onlara sahip çıkar ve onlar için sorumluluk besleriz. Ancak zaman içinde bize güven veren, alışkanlık oluşturan, aidiyet hissettiren şeyler değişebilir, dönüşebilir, nitelikleri, etkileri ya da anlamları yok olabilir. Bu Dolunay’da Oğlaklara sahip çıktıkları şeyler tarafından aşırı zorlandıklarını hissedebilir ya da hayatlarında kontrolleri dışında değişimler meydana geldiği için kendilerini boşlukta bulabilirler… İnsan bir şeylere – iş, konum, ev, aile – sahip olarak hayatına anlam katmaz. Ama sorumluluğunu taşıdığı şeylere sahip çıkarak, kendine saygısını kazanır. Sorumluluklarını her şeye rağmen yerine getirmek bu aralar Oğlakların hayatlarına şekil verecek ve anlam katacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder