15 Ekim 2014 Çarşamba

Lezzetli Mim

En sevdiğiniz yemek; Izgara sebzeler ve patates püresi, zeytinyağlı pişmiş sebzelerin tümü, sardalya-salata-roka üstğne köz patlıcan.



En Sevdiğiniz tatlı; Offff profiterol :d
Siz çocukken anneniz sizi ... yemek yemem için zorlardı ve sofrada öğürürdüm dskald
Çocukken de Şimdi de... kalabalık aile sofralarını çok seviyorum. Ve çok imreniyorum. Bir gün evlenirsem kalabalık sofralarda hizmet edip, milletin karnını doyurma yolunda telef olucam!
Yemeyi sevdiğiniz ilginç şeyler; papalina, turşu kavurması ve beypazarı kurusu.



Türk mutfağı dışında sevdiğiniz mutfak; Akdeniz.
Yemeyi sevdiğiniz en sağlıksız şey; cips ve fıstık.
Alerjiniz; Aşırı yediğimde = tuzlu çiğdem. Her yerim sivilce doluyor. Sütü çok kahve de dokunuyor.
En sevdiğiniz meyve; çilek.
En sevdiğiniz atıştırmalık; ekmek arası roka-beyaz peynir.
En sevdiğiniz içecek; Su. Varsa meyve şarabı. Vişnelisini deneyin.
Asla yemeyeceğim ve içmeyeceğim dediğiniz şeyler; Sushi, boza.
Sonsuz tane de olsa yiyebileceğiniz şey; Çikolatalı drajeler, kolalı jelibonlar, çünkü yaş ortalamam 5,5 :D Mehe
Çorbaların kralı; Yayla Çorbası, ama anneminki.
Kahvaltıda tercih ettiğiniz şey; Domates-peynir-ekmek-zeytin-çay
Açken ben... aşırı sinirli oluyorum, ama böyle üzecek cinsten.
Bir keresinde yemek yerken... boğazıma yemek kaçmıştı, babam yine öğürdüğümü düşünerek aşırı kızmış ve masadan kaldırmıştı beni, yemekten sürekli kaytarmam işime gelmemişti, tabiki aç kalmıştım :s 

Ama bunların hiç birine kızmıyorum, düşünsene aşırı az yiyen bir çocuğun var ve kahroluyorsun. Şimdi 28 yaşındayım ve 42 kiloyum. Durum hala pek değişmiş değil skjajdka. Ama resmini çektiğim yemekleri yerim, çekim prensibim bu. Mim yapmak isteyenleri sahneye davet ediyorum, dileyenler alsın, hadi bakalım.

8 yorum:

  1. Yarın hemen cevaplıyorum bunu. Karnım acıktı akşam akşam :( Ama 8'den sonra bişi yemeyin diyor Canan Karatay hocam ^^

    Madem öyle işte böyle: http://zihninarkasokaklari.blogspot.com.tr/2014/10/meydan-okuma-aras-mim.html
    Sen de mimlendin Silvia :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen yaptım, kaçırmam hiç :d

      Sil
    2. Öğrüyom ljalalaskksljd

      Sil
  2. Papalına'yı ılk kez Ayvalık ve Dıkılıde kı turlarda verdıklerı zaman tatmıstım. Daha sonra bırkac defa da Dıkılı de gezerken ıyı yapan bır yerden yemıstım ve gercekten tadını sevdım. Boyle tek atımlık cerez gıbı cıps gıbı bır sey ve soguk bıra ıle ıyı gıdıyor. Tatlı da en sevdıgım ıse, tıramısu. Sonrasında gullac veya asure dıyebılırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence siz de bir blog açın, ismi Adsız olsun ve mimlerinizi oraya yazın, baksanıza ne çok yer gezmişsiniz, ne çok lezzet denemişsiniz, ya Papalina bile yemişsiniz o.O

      Sil
  3. Ay Beypazarı kurusu dünyanın en güzel şeylerinden biri! Meyve şarabının böğürtlenlisi de güzel, karadutlusu da. Yapayım ben de bu mimi, yapmamışım daha önce.

    YanıtlaSil