14 Ekim 2014 Salı

Kitap Meydan Okuması 30 (Son)

30. gün: Senin için tüm zamanların en favori kitabı : 30 senede yazımı biten ve şuan 5. kitabı Calla'nın Kurtlarını yarıladığım seri, Kara Kule. Gerçi her ne kadar, Dünya'nın en çok satanlar listesinde bulunan Yüzüklerin Efendisi, Harry Potter ve film olan İyi, Kötü ve Çirkin'e göndermeler yapsa da, eminim artık kafamda hiç bir kitap artık bu serinin önüne geçemeyecek.

huh!!! - koca bir cellıncı 1 ayda bitirdik arkadaşlar. Bu bayaa hoşuma gitti, o alıp alıp yığdığım kitaplığıma yenilerini ekledim bile şimdiden. Bazılarını not aldım, sahaflardan arayacağım bu kış. Ama dediğim gibi en az 1 ayımı alacak olan Kara Kule'yi bitirmeyi hedefliyorum. Sonra cevaplarda geçen 3 yeni kitaplıkta bekleyen kitapları bitireceğim, akabinde aklımda Mehmet Murat Somer'in hop çiki yaya polisiye dizini bitirmek var. Alın size koca bir kış. Teşekkürler çellınc teşekkürler türküye!

2 yorum:

  1. Hayat biter Stephen King kitapları bitmez. Artık ucunu kaçırdım ben :(( King resmen her sene kitap çıkarıyor. Yetişmek ne mümkün. Eski olmasına rağmen Kara Kule'yi de okumamışım zaten. Rezalet rezalet !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bişi için geç değildir Zihin

      Sil