13 Ekim 2014 Pazartesi

Kitap Meydan Okuması 28,29

28. gün: En sevdiğin kitap adı : Aşk Köpekliktir, Ahmet Ümit.

29. gün: Herkesin nefret ettiği ama senin sevdiğin bir kitap : Ya bilmiyorum, çellıncın en uyuz sorusu bu bence. Bilmem, belki Orhan Pamuk, Masumiyet Müzesi olabilir. Ağlak aşk romanları, Orhan Pamuk'un aşırı betimlemeleri ile birleşince herkes sevmez diye düşündüm. Ben de okumaya başladığımda hayatıma yeni bir insan giriyordu, o gazla sevdim sanırım, sonra müzesine gitmiştim, Yareppiiiiiiim ne tatlış bir aşşkk kurugusu diye zırlamıştım.

2 yorum:

  1. Evet, Ahmet Ümit de okumadım vurun yüzüme :((

    Masumiyet'in çukurcumadaki müzesi çok güzeldi ama kitabı sadece "güzeldi". Fazla vıcık vıcık geldi bana. Hele o takıntılı Kemal yok mu. İşte senin Madonna'daki adamın varsa benim de Kemal'im var. Al bunu ıslak odunla döv habire :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben onların amına koyayım ya, hepsinden nefret ediyorum

      Sil