9 Ekim 2014 Perşembe

Kitap Meydan Okuması 25

25. gün: Kendine en yakın bulduğun karakter : Aslında bu sorunun cevabı 16. güne çok yakın, ama ben Veronika'yım. Paulo'nun Veronika'sı. Pişmanlıklarımı sürekli kafama kafam yiyen bir insanım. Elimde kalan son sevgi ve hayat enerjisi ile her çöküşümde en başa dönüp, kendimi mutlu etme girişimlerim olur. Bazen bu çok ama çok uzun bir zamanımı alsa da sonunda başarırım. Bunun bir tanesi bir keresinde 3 yılımı almıştı. Çünkü içimde aradığım tek şey mutluluk.

4 yorum:

  1. Koelkho hiç okumadım yaaa. Öfff ne cahilim ben de :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan bana adamın aslında belirgin bi çizgisi var, ya çok seviyorsun ya da ay aman için bayılıyor. Benim için de geçerli bu, bazı kitapları diyorum ya Ferrarisini satan bilge kıvamında, kendimi tokatlayasım geliyor coaching tadında sözlerden. Bu ufak öyküleri güzel. Zahir'i zaten okuycaksın, kaçarı yok asdadadad

      Sil
    2. Zahir'i kütüphanemin tozlu ve karanlık köşelerinden kurtardım. Şuan vitrininde duruyor :D Yakın zamanda görüşcez onunla.

      Sil
    3. O halde sana buradan bir kutu peçete ve en hisli sevgilerimi gönderiyorum kshadjagd

      Sil