8 Ekim 2014 Çarşamba

Kitap Meydan Okuması 20,21,22,23,24 ve Selenelion Tutulması

Ben döndüm. İşte son günlerine yaklaştığımız kitap meydan okumasının başlıklarından devam ediyorum. Tatil güzeldi, kardeş kokusu ondan da güzeldi. 

Selenelion tutulması var şuan, öfke kontrolu yapın, konuşmadan önce bir kez düşünün. Kuşkularınızı serbest bırakın, sakın ani kararlar vermeyin ve en önemlisi varsayımlara bağlı kararlar almayın. Mucizelere inanın. İyi niyet ve olumlamalar ile imkansızlıkları geride bırakın. Bilgelikle hareket edin, değişimler olur, bu değişimlerin sonuçlarını ancak tepkileriniz ile siz kendiniz belirlersiniz. Acılar ve sizi rahatsız eden yüzleşmeler ile karşılaşacaksınız, bunları zamana bırakın ve acısa bile bunların tümünü yaşam enerjiniz ile cesurca kucaklayın. Çünkü bilinmeyen korkuların size kazandırdığı bir şey yok.

20. gün: En sevdiğin aşk romanı : Zahir ile sizi ters köşeye yatırıp, Babil Köpekleri - Carolyn Parkhurst diyorum. Aynı cevap ağlayıp zırladığım 22. Gün'e ekliyorum. 

21. gün: Okuduğunu hatırladığın ilk roman : Kaptan Grant'ın Çocukları ; Jules Verne

22. gün: Seni ağlatan bir kitap : Cevap verildi :d

23. gün: Ne zamandır okumak isteyip de bir türlü okuyamadığın bir kitap: Kuyucaklı Yusuf Sabahattin Ali, J.K Rowling Boş Koltuk ve Berlin Bir Mozaik Eva Tucker. 3'ü de kütüphanemde mevcut. 

24. gün: "Keşke daha çok insan okusa" dediğin bir kitap : Ya aslında ben böyle süper ötesi kitapları kimse keşfetmesin istiyorum ya sonra ona böyle Ece Temelkuran ya da Elif Shafak muamelesi yapıyorlar, popülerleşiyor, markette satılmaya başlanıyor, 5 liralık reyona iniyor, sonra böyle parası ile yapılmış en iyi 10 kitap listelerine felam giriyor, keyfim kaçıyor. Cevapsız bırakmamak adına ben middle-level bir cevap veriyim, sıramı savmak istiyorum; Salinger, Çavdar Tarlasında Çocuklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder