8 Ekim 2014 Çarşamba

Güzel İnsanlardan Güzel Notlar

Kısa bir tatilden sonra ofise döndüm, e-maillerimi açtım. Şöyle güzel bir notla ve fotoğrafla karşılaştım. Ne zaman çekildi hatırlamıyorum bile. Ne güzelsiniz siz dünyanın öteki ucundan gelen mutlu insanlar... Ay Tutulmasından dolayı yüksek bir değişim ve baskı hissediyoruz. Bu enerjiyi doğru yönlendirin ve olumlamarınızdan lütfen asla vazgeçmeyin. Ne olursa olsun küs uyumayın ve sevdikleriniz ile bu enerjiyi paylaşın. Herkese iyi haftalar.

"Hi Sila, Thanks for the warm welcome and we really enjoyed the time in Istanbul! The room was comfortable and fairly well sound-proofed. Everything seems new and high-quality in your hotel. The location is great as a base camp for Istanbul because transportation links are in abundance. Thanks again for everything and you are the BEST!!!! Take care and all the best to you! Stephen."

4 yorum:

  1. Stephen: "You are the BEST alayına REST" adsdsfsfdsfsfs. Hilton mu neresi burası :D Ben Kadıköy otellerinde kalıyorum hep :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni Hilton'lara layık gördüğün için teşekkür ederim Zihincim, valla duygulandım, inşallah bir gün Hilton gibi bir Dünya zincirine geçerim, bir girişimim oldu yakın zamanda ama kısmet bu işler. Taksim'de kaldığını hiç görmedik zaten -.- haberimiz mi oluyor gelince, gelip döndüğünü yine burdan okuyoruz.

      Sil
    2. Taksim'de yere oturduğumu bile gören olmadı :p Nedense hep geçiş noktası oluyor orası benim için. Genelde Kadıköy'ün "harika" otellerinde kalıyorum. İlginç insanlarla tanışmış oluyorum :D Bi tanesi vardı hele, üflesen yıkılacak cinsten. Stephen bir de orayı denesin :D Sound-proofu bırak kapıları bile tam yoktu :DDD

      Sil
    3. Ya haklısın, evim burda olmasa benim de geçiş yerim olurdu en fazla, ama ekmek parası napıcaksın. Mesela artık hobi olarak biber gazı yiyorum. Yeni bir ivme geldi hayatıma :d

      Sil