2 Ekim 2014 Perşembe

Bugünü Dünden Daha Çok Sevmek

Evet, iyi bir skor olmadı, maçın hakkı bu değildi, keşkelerle dolu bir oyunu arkada bıraktık. Sözlük'te bu sefer mantıklı eleştiriler görmek bile mutlu ediyor. Hadi bizim bişi anlamadığımızı varsaysak, hocanın 11'inin başarısız olduğunu görmek için göze gerek yok. Veysel isimli birinin bizi hala üzüyor olması da komik. Herşeye rağmen, dün de yazdım, bugün de, yarın da yazacağım, ömrümüzden Galatasaray'ı alsalar, geriye ne kalır, bilmiyoruz. O yüzden bugünü dünden daha çok seviyoruz. 


Maç için düzenlenen Nevizade - Galatasaray Sözlük zirvesi, skoru bir kenara bıraktığınızda çok güzeldi. Hem bir süredir görmediğim dostları gördüm, hem de süper tatlı insanlar ile tanıştım. Başta paredros, haydipopescuhaydioglum, neverfall, olumvarsabenyokum, tozsoy, estalf, robertobaggio ve daha önceden tanıdığım yapma hayrettin ve ismini hatırlamadığım dünya tatlısı bir sürü yazara teşekkürler. Çok güzeldiniz, daha çok yapalım böyle eventleri. 

Akşam dördüncü golden sonra ben; 

4 yorum:

  1. Dün gece maçın skorunu duyunca aklıma geldin, "Naapıyo acaba?" diye. Ahahhahhaha bundan sonra kafamda böyle canlandırırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya allah korusun kafanda böyle kalmayım, bunun için skorun hep kötü olması gerek :D Ama instagrama bir kaç resim attım, onlar gibi hatırlayabilirsin ^^

      Sil
    2. Şu müthiş fanatikliğini gördükçe kendimden utanıyorum. Güya bende "damarları kesseler siyah beyaz akar kan" diye geziyorum ortalarda. Yarın bile değilimdir :D

      Not: Bu satırları yazarken ben de o kediye dönüştüm saddsadfsf

      Sil