19 Eylül 2014 Cuma

She Is Amazing! (*) -2

Efendim, kısa bir isyandan sonra mutsuzluklarımı törpüleyen, Dünya'nın öteki ucundan gelip benim için bişiler karalayan "chok guezaaall" insanlarımın yazıları ile haftayı kapatıyorum. Book challenge için geri dönücem. Biliyorsunuz ara ara sizlerle bunları paylaşıyorum, siz de işini iyi yapan insanları yorumlayın ve onların sizler için var olduklarını unutmayın. 

İşim; sizin tatillerinizi kolaylaştırmak değil, seyahatlerinizi en iyisi yapmak. İyi ki varsınız, sizi çok seviyorum. Herkese mutlu haftasonları!

The staff was super friendly and very helpful. The guest relations Silviaa guided us well on the Bosphorous Cruise and City Map. Everything about Midtown was fantastic! - I. QUETTAWALA - Katar

Silvia is amazing and incredibly helpful!!! -SARA FO. -USA

It was my first visit to Istanbul in more than 20 years and the staff could hardly have been more helpful. Silvia on the guest relations desk even found me opera tickets when I could not obtain them myself! -WILLIAM L. -USA

Good morning, Silvia. I would like to thank you for your hospitality during my time in Midtown Hotel. Overall I am very pleased with the service and hotel itself. I will recommend your hotel to all my friends and colleagues. Thank you very much  again. Yours faithfully. - DILYARA E. -BAKU

The Staff went above and beyond for us, especially Silvia , fantastic customer service! We would recommend staying here. - ROSE P. -USA

Ms. Silvia in the customer service is simply Super!!! - NOWEIR M. -Mısır

The staff were extremely helpful, especially Guest Relations manager Silvia! -Jasmine G. -Fransa

Thanks a lot to Mrs. Silvia for helping and advice. - AHMED A. -Bahreyn

Herşey mükemmeldi Silvia, yardımların ve tavsiyelerin için teşekkür ederim. Çok kısa kaldığımızı düşünüyorum İstanbul'da bir sonraki gelişimizde zamanımızın olmadığı yerleri ziyaret edip alışveriş yapacağız. Geldiğimiz de tekrar Midtown'da kalacağız. - BAHAR G. İzmir

(*) O harika.

12 yorum:

  1. Ahahhaha bu fotoğraf çok güzel :)
    Hiç üşenmem bu işe, yorumumu bırakım, otel-kafe-dükkan. Mahalleye Migros açıldı, kasadaki kızı çok beğeniyorum. Hep dimdik duruyor, güzel bir makyaj, süper yardımcı ve güleryüzlü. Adını öğrenip Migros'a da email atıcam.
    Bir geldiğimizde Midtown'da kalalım da içli içli yazayım "Bayansilvia'yı başbakan yapın!" diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bu yazıya en 1. yorum yorum yazacağını biliyordum, şaşırmadım netekim :D Saol Fermina. Midtown'a beklerim bunu yazmama gerek yok :* Ama bir şartla, Koko ve Kudi ile ilk Ankara ziyaretimde çimlerle yuvarlanmak istiyorum?

      Sil
    2. Ahahahhah :D Ay anlaştık, bütün çim yuvarlanmaları üçünüzün olsun :)

      Sil
    3. GAAHAHAHAHSASA ANLAŞTIK!

      Sil
  2. El kimin bilmiyorum ama resim tam oo yanak alırım bir makas olmuş :D Sana gelen feedbackler müthiş :) Bir gün olsun bana kimse böyle şeyler demedi :(( Zihin kim ki.

    YanıtlaSil
  3. İşini bilmiyordum, sanırım hizmet sektörü. Böyle yorumlar almak insana nasıl enerji verir tahmin bile edemiyorum. İnsan işini sevince mutlu olmaya başka sebep aramayacak kadar pozitif oluyor olmalı. Harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ponticim evet bir miktar otelci bir miktar turizmci bir miktar da kedi annesiyim bu hayatta. Misafirlerime aşık çalışıyorum :)

      Sil
  4. ''Isım ; seyahatlerınızı en ıyısı yapmak'' deyınce aklıma bır otomotıv fırmasının reklam sloganı geldı nedense. ''Bız daha ıyısını yapana kadar en ıyısı bu.'' gıbı bır seydı sanırım. Guzel soz. Bu arada takdır edılmekte, ınsanın gururunu oksayan en guzel olaylardan bırısı. :) Saygı duydum, gercekten amazıng. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok,buna benzer bir cümle Steve Jobs ın vardı ama hatırlamıyorum :) Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için, isminiz ile hitap etmek isterdim.

      Sil
    2. Benım adım Sabrı. Okudugum kadarıyla kultur, sanat ve spor konularında belırlı bır bırıkım ve fıkır sahıbı olan, yasamdan keyıf alabılen, yaptıgı ısı seven bır yazarı tanıdıgım ıcın memnun oldum dogrusu. :)

      Sil
    3. Efendim çok merci, bloga hoşgeldiniz, arada uğrayın, giriş ücretsiz, sevgiler :)

      Sil
    4. Hos bulduk, tesekkur ederım, takıpte olacagım. :)

      Sil