20 Eylül 2014 Cumartesi

Rakı, Dost ve Kitap Meydan Okuması - 4,5,6

Size geri döneceğimi söylemiştim, çellınc'a devam. Efendim başlıkları ve kısa açıklamalarını şuraya şöyle bırakıp, cumartesi çalışanı olarak işlerimi toparlamaya gidiyorum. Sonrasında Balkon Sefası'na giderim belki, kim bilir?

Dün uzun zamandır ihmal ettiğim Rakı sofrasına Cansu ile oturdum ve bayaa eğlendik. Yakup 2 iyi bir adres, Asmalımescit'te harika teraslı bu mekanı, Rakı keyfiniz için yaz-kış seçebilirsiniz. Ben burayı Doruk ve Ozi sayesinde keşfetmiştim. Haftaya Cansu ile İstanbul Modern'e gidiyoruz. Çok Sesli sergisine, bize katılan?


Doruk deyince aklıma geldi, İzmir'de askerliğine devam edecekmiş. Foça'ya dağıtımı olmuş. KESİN İZMİRLİ KESİN GAHAHABAHAHAHAHA.

Dün Rakı olmasaydı niyetim Pera Müzesi idi ama erteledim, o da haftaya kaldı.

8. Beyoğlu Sahaf Festivali başladı. Stephen King koleksiyonu yapan Silvia'ya duyrulur. Tabi ki de kaçırmayacağım. İstanbul'da festivalsiz Silvia düşünülemez.


Cevaplar şurada efendim, herkese iyi haftasonları ^^

4. gün: En sevdiğin serinin en sevdiğin kitabı : Stephen King : Kara Kule, 1 kitap, çünkü Roland ile tanıştım.

5. gün: Seni mutlu eden bir kitap : Şöyle bir düşündüm de, son zamanlarda o kadar çok Sabahattin Ali okudum ki, tüm yaz tatilimi İbrahim Tatlıses gibi geçirdim, bi yıkılmalar, bi gereksiz ağlaklık, mutlu eden kitap için yakın geçmişi düşündüm ve aklıma hemen Buse Cinayeti geldi, Mehmet Murat Somer yazarı. Fermina d.günüme göndermişti, yaz tatilime kısmet oldu, çok janjanlı bir öykü, sonunu "Mehe Mehe Mehe" diye sırıtarak gözlerimde kalpler ile bitirmiştim, bunun haricinde son zamanlarda zaten genel bir mutsuzluğum var, kitaplar üstesinden gelemiyor.

6. gün: Seni hüzünlendiren bir kitap : Tabi ki Sabahattin Ali : Madonna. Aşkını, sükünetine satan orospu çocuğu Raif. Sikine sahip çıkmayıp bi de o arabesk hali ile çocuk yapıyor. Nefret ediyorum bu tipten. Zeytin bahçelerinde geberip gitmedi, süründü bütün kitap boyunca. Sümüklü herif.

4 yorum:

  1. Ay güldüm 6. gün cevabına ahahhahahha :D Bana da Masumiyet Müzesi'ni okurken oldu, karakterlere gözlerimi devire devire bitirdim o kitabı, ömrümden ömür gitti :)
    Sahaf Festivali'nden fotoğraf koysana fırsat olursa, çok özeniyorum o festivale.
    Ay dombilinin ciddiyeti ahahhahha :D Bizden de ona "Hi" <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu satirlari yazarken suan dombili o ciddiyetini birakip tum sebekligi ile halinin altinda oyuncak ariyor. Masumiyet Muzesi'ni ben muzesini de gezecem vurucam kirbaci sosyallikten ölücem ha ha haaayy derken okudum,gecti bitti. Evet orhan pambık beyin bazi betimlemeleri beni hayattan sogutuyor,öyk.

      Sil
  2. AHAHAHAHA!! Raif sen neymişin be. Sabahattin Ali benim için sadece şiirlerinden ve Kuyucaklı Yusuf'tan ibaret. Hala okumadım Madonna'sını. Şu yazdıklarından sonra okur muyum bilemiyorum :D Okusam bile sürekli bu yazdıklarına aklıma gelip gelip koparım herhalde. Stephen King'in de kitaplarının çoğunu okumadım ama hep film/dizi uyarlamalarıyla takip ediyorum adamı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pis herif, son 3 aydir 4 kitabini bitirdim ayol birinde yuzum gulsun bi tebessum yap ulan, yok, adamin kitabini elime alir almaz default yildiz tilbe bi ebru yasar efendim bi hakan altun calmaya basliyor 😠

      Sil