22 Eylül 2014 Pazartesi

Kitap Meydan Okuması - 7,8

7. gün: Sana kahkaha attıran bir kitap : En yakın arkadaşımızın gamzesini bile yeni farkediyoruz. Güldüğümüz mü var allaşkına? Beni gülmekten kitleyen bir kitap, eeee, yine çocukluğuma gidicem kusura bakmayın, Pıtırcık serileri idi. Eveth, Pıtırcık'ın ekstra relaks babası ve düzen delisi annesi ile yaptığı sohbetlere çok gülerdim. Yakın zamanda, biraz da popüler ürünlere yuvarlandığım dönemde Pucca'nın kitaplarına gülümsedim. 

8. gün: En abartılmış bulduğun kitap ("Nesi bu kadar meşhur bu kitabın, anlamıyorum?" vs.) : Kendimi tekrar etmek istemem ama yazmadan edemicem, ne kadar kin kussam az, Madonna tabi ki. AHAHAHAHAHAH. Bonus ise, Coelho'nun Portobello Cadısı. Ne biliyim. O kadar Coelho diye okumuştum, bana biraz ot geldi. O adam bazen gereksiz bir fantastikoooo şeyler işliyor öykülerine, ben daha yaşanmışlığı yoğun öykülerini seviyorum. Anladınız umarım. Anlamadınız mı? Peki. Yeter bu kadar, işe dönüyom. Bye. :d

7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ahahahaaha dururmu silvia yapistirir madonnayi

      Sil
  2. Ne çektin be Madoş :(( Rahat bırakın Madonna'yı (Madonna'lar karıştı ahahahahaha). Vallaha okumadım hala o kitabı. Bu kadar şeyden sonra da okuyacak mecalim kalmadı vıyhhh :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sikine sahip çıkımayıp o sümüklü hali ile bi de çocuk yapmış rezil herif, nefret ediyorum bu tip erkeklerden. Hala var bunlardan,hala.

      Sil
    2. Hala daha bolca mevcut bizim türde.

      Sil
  3. Zihni'nin Madonnası duyar gelirse saç baş yolar yalnız, söylemedi demeyin :D
    Üşenmesem bir daha okuyacağım kitabı, fonda senin yorumlarınla ahahhaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatından 1 günü bu rezil herfi için harcama, onun yerine 2 saksı sukulent dik ve köpenklerin gıdılarını öp. Onlar çok kıymetli şeyler bu hayatta.

      Sil