25 Eylül 2014 Perşembe

Kitap Meydan Okuması - 11

Hah süper, yine kendimizle kavga edeceğimiz, etrafa carlayacağımız mükemmel bi soru. Bayılıyorum bu dövüşmeli sorulara. Hemen kılıç kalkan ekibimi yanım alarak cevaplamak istiyorum. 11. Gün : nefret ettiğiniz kitap? 

Ya dostlar, aslına bakarsanız bu soru biraz garip. Yani, karakterlerden, olaydan, örgüden, anlatımdan nefret edilebilir, ama kitaplardan nefret edilmez. Emeğe nefret duymak, ne biyim...  Ama ben soruyu nefretle değil de ayrılan zamana duyulan nefretle ele alacam.  Paul Auster - Yazı Odasına Yolculuklar. AMAN YAREPPİM bu adama mükemmel hikayeci diyorlar ama ben sanırım yanlış hikayesinden başladım okumaya. Offf sürekli bişiler oluyor, sürekli bişiler yazıyor içeride birisi, birileri aralarında konuşuyor, yok baskın yok sava, yok siyasi suç, böyle bi bittiğine bile sevinemiyorsunuz çünkü hiç bişi anlamamış oluyorsunuz. "Ne bu? Şimdi ne dedi? Noldu ya?" diyorsunuz. Akabinde hemen kitaplığın ücra biyerine sokuşturdum kendisini. Paul Auster'in Yanılsamalar Kitabı buna olan ön yargım nedeni ile yıllardır kitaplığımda yatıyor. Elimi atasım yok. Eğer derseniz Silvia bak, accayip güzel öyküleri var, dilin götüne kaçar hemen oku, size söz okucam. Şimdi beni sinir ve gerginliklerim ile başbaşa bırakın, Tarçın'ı sevip çay yapacam.

3 yorum:

  1. Tarçın'ı çaya bandır ehihiihih :D
    Ay Sarayı'nı, naçizane, tavsiye edeceğim Paul Auster'dan, güzel roman, tempolu okunuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çayın yaninda pattisli böörek :d (izmir şivesi level 1)

      Sil
    2. Benim Tarçınımı çaya bandırdılar :(( Asfdaffsfgfgs

      Auster da hiç okumadım. Güya en yakın arkadaşım kendisinin hayranı. Bir türlü bana empoze edemedi adamı :D Bu yazıdan sora da daaaa da okumadm Ostır. Ostır diye isim mi olur zaten -_- Ostır ordan Paulll, lütfen :p

      Sil