24 Eylül 2014 Çarşamba

Kitap Meydan Okuması - 10

10. Gün : Size evinizi hatırlatan kitap

Bunu ciddili düşünüyorum 2 gündür. Aklıma Pierre Charras - On Dokuz Saniye geliyor. Hem içindeki acı - ekşi öykü, hem sürüklemesi, içindeki karakterlerin pişmanlıkları; benim hatalardan ders almıyor oluşum, insan çeşitlerini anlatışı, evimi, kendimi ve geçmişi anlatıyor bana sanki. Kısacık bir öykünün benim içimi hala acıtıyor olması da manidar.

Bonus : Bu adamcağızın bir de İyi geceler Tatlı Prens diye bir kitabı var, onun anlatımı buna oranla yavaş gelmişti ama arada söylenemeyen sözler ve çocuk ile babası arasında insanın boğazını gıcıklayan öykü okumaya değer.

Akşama Rampue'e gelenler el kaldırsın? Kışın eğlence sezonunu ekipçe açıyoruz. Yer : Kasette İstiklal. Güzel Müzik : Bedava. Hey hey hey hey. Hadi bakalım.

2 yorum:

  1. Aaa hiç bilmiyorum bu yazarı, alıcam bunu da, çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  2. Boyle yanlis zamanda okununca salya sumuk bi kitap, sahsen hala etkileniyorum.

    YanıtlaSil