16 Eylül 2014 Salı

Book Challenge 2. Gün

2. gün: Üç kere ya da daha çok okuduğun kitap

Komikçe belki bilmiyorum ne derseniz deyin, kitap kitaptır, benim çocukluğumda başladı kitaplarla sevdam. Babam hergün Sabah gazetesi alır, eve Ayşegül'ler getirirdi. Hepsini yüzlerce kez okumuşumdur. Sonra 101 Dalmaçyalı vardı, Ayvalık Halk Kütüphanesi'nden gider alırdım yılda 1 kez. Tabi çocukluk yıllarından sonra bu tekrar tekrar okumalar bitti. Benim hiç unutamadıklarım bunlar kaldı aklımda. Sadece olgunluk dönemimde Paulo Coelho'nun Zahir'ini 2 kez okumuştum, o da salya sümük yapıyor. Eğer hassas bir dönemde iseniz asla okumayın. Şu sözlere hala ağlarım, bakın işte yaaaa, yine gözlerimden şıp şıp akıyor bişiler ... 

"Bütün bildiğim, onsuz yaşayabildiğim halde, hala onu yeniden görmek, birlikteyken hiç söylemediğim şeyleri söylemek istediğim; "Seni kendimden bile daha çok seviyorum. Bunu söyleyebilirsem o zaman kendimle barış içinde yaşamayı sürdürebilirim çünkü bu aşk beni rehin aldı." Sf : 89

Gününüz güzel geçtin. Ben çabalıyorum, benim umudum var, ben sevdiklerime sarılıyorum, ben sevdiklerime sahip çıkıyorum. Lütfen sevdiğinize sahip çıkın. Kalp kırmayın, sakinlikle konuşun, güneşe göz kırpın, umutlarınızı kaybetmeyin, içinizi tüketmeyin. Sahte insanlardan uzak durun ve en önemlisi, mücadele edin.

Bugün çok mühim bir görüşmem var. Ardından ise gece Galatasaray'ın avrupa maçlarının start'ı. Heyecanım 100'e katlandı. Herşeyin bugüne denk gelmesi bence hayatın beni sınama şekli. Mutluluğu bu nedenle daha çok hakediyorum. Sevginizle kalın. Yarın 3. günden devam...

2 yorum:

  1. Kiminle goruseceksin sıla ? Özel degilse

    YanıtlaSil
  2. Kisi degil bir is gorusmesi :)

    YanıtlaSil